Konco-konco ku

Friday, January 4, 2013

GEMPAR!! PEMIMPIN PAS BIARKAN BOB LOKMAN CERAMAH SEORANG DIRI!!


Makin lama makin sasau aku tengok orang tua ni. Ni lah akibatnya apabila terlalu menunjuk-nunjuk kononnya dialah yang paling Islam diantara Orang Islam yang lain. Semua orang salah dan hanya dialah yang betul.

Berita ni aku dapat daripada sahabat aku. Khabarnya baru-baru ini ada majlis kenduri kahwin di kampungnya dan tuan yang punya rumah telah menjemput BoB Lokman sebagai tetamu dan seterusnya menjadi penceramah.

Tetapi apa yang berlaku amat memalukan apabila yang hadir mendengar katanya hanya dalam 25 orang sahaja. 

Aku pelik jugak, takkan artis glamer dan manusia paling Islam diantara manusia Islam ini tidak ada peminat atau sekurang-kurangnya pendengar daripada pengikut tegar PAS.

Cuba teman-teman fikirkan apa tandanya itu?..

Baca lagi di SINI.

3 comments:

  1. Yg hadir amatramai tapi depa pi makan dulu tak mau taunggu budak bob ni, takut dia ni pelahap........

    ReplyDelete
  2. Jadi Wok Yoh doh. Balik main Mok Yong dgn wayang kulit jer

    ReplyDelete
  3. Hek eleh...Fokus tangkap gambar bangku aje, mana dapat gambar orang?
    Nak fitnah pun tak reti....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...