Konco-konco ku

Thursday, January 31, 2013

KERETAPI TERBABAS AKIBAT TIADA CERMIN SISI!!

TERKINI!! Ketiadaan cermin sisi pada keretapi punca kemalangan teruk yang membabitkan kehilangan nyawa para penumpangnya. Kerajaan Malaysia perlu mengambil serius tentang perkara ini kerana ini melibatkan nyawa rakyat yang tidak berdosa. Pemasangan cermin sisi perlu dilakukan segera.

Seperti yang dicadangkan oleh suara Keadilan, setiap komuter perlu ada cermin sisi untuk keselamatan para penumpangnya. Tanpa cermin sisi, pengendali tren sukar pastikan kedudukan penumpang. Pengawal juga terpaksa ditempatkan di setiap tren dan perlu memastikan penumpang berada dalam keadaan selamat sebelum tren berlepas.

Kerajaan Malaysia perlu mengambil langkah segera sebelum lebih banyak lagi kemalangan keretapi atau komuter yang melibatkan kehilangan nyawa. Kerajaan Malaysia perlu sedar yang Suara Keadilan rakyat merupakan majalah BIJAK demi untuk rakyat.

Jangan ketepikan cadangan mereka. Idea mereka susah nak dapat. Sesusah idea Mat Sabu. Jarang-jarang puak haram pakatan gunakan otak masing-masing untuk cari idea seperti ini. Hargailah mereka sementara mereka masih hidup. hahahahahaha ***

6 comments:

  1. la ni dah xpakai cermin sisi lagi la ooi, diaorang pakai kamera untuk monitor penumpang. bas pun sama

    ReplyDelete
  2. kamera tak boleh pakai, tu saksi bisu dan tuli... kene pakai cermin sisi baru boleh dengar... hehe. Dengar guna cermin hanya untuk pencacai fuckatan yang bodoh bahalol je....

    ReplyDelete
  3. Pemimpin cerminan penyokong a.k.a penganutnya.....pemimpin manjang bagi idea BANGANG ..gitula penganutnya.....

    Sampai bila2 aq naik komuter ke, lrt ke mst igt kat IDEA CERMIN SISI tuh........tu belom campoq dgn LAUNCH Mahpoz lagi.....

    ReplyDelete
  4. lagi2 idea bodoh. knp la dorang ni tak pakai otak? ke memang dorang ni saja2 buat bodoh?

    ReplyDelete
  5. Aku gelak la pulak... Aku 11 tahun bawa lrt star kini rapidkl. Berapa besar cermin nk letak kat body train... Ha ha ha... Agak2 boleh ke monitor passenger ke sampai koc belakang. Idea yang boleh dibawa ke tong sampah... Giler3 punye cadangam. Stupid

    ReplyDelete
  6. pr pr yang paling bangap abad ini

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...