Konco-konco ku

Wednesday, January 16, 2013

DIMANA CINA DAN INDIA DALAM RALLY #KL112? ?

DALAM himpunan kebangkitan rakyat yang lepas buat pertama kali dalam sejarah penganjuran himpunan haram pakatan haram peserta dari bangsa Cina dan India terlalu sedikit. Boleh dikira dengan jari.

Seperti gambar di atas, sebilangan peserta bangsa Cina berkumpul di dataran merdeka pagi itu sungguh mengecewakan. Kehadiran seperti tidak diwar-warkan kepada mereka.

Apa sudah jadi dengan ahli puak pakatan berbangsa asing ni? Adakah sudah muak dengan permainan politik pakatan yang semakin bercelaru saban hari?

Adakah ini boleh dijadikan sebagai petunjuk bahawa bangsa lain tidak lagi menyokong pakatan. Mereka sudah letih.

Sama-sama kita nantikan PRU13 akan datang ini.

4 comments:

  1. Oiiii admin mabuk. Dataran merdeka kejadahnya? Stadium merdeka la ngok.
    Lu jgn nak bohong la ramai cina dgn india yang datang. Fitnah je kejenye. Lu turun padang la lain kali cari isu. Pemalas.

    ReplyDelete
  2. Sapa pemalas? Yg dok menyusah kediri utk bangsat tu kira rajin, la. Tak dak faedah langsung. Ntah apa yg ada dlm otak. Bangga la dok puja ke puak yg nk kuasa utk diri n kluarga mereka. Ingat mereka nk tolong rakyat dgn ikhlas? Susah sangat hidup d Malaysia. Jenis pemalas n tak tau diuntung je otak berlumut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isunya di sini bukan pemalas ok. Isunya adalah fitnah.Jangan bohong kurang bilangan cina dan india di sana. Jangan membodohkan diri anda tengok tv cari isu. Turun padang dulu baru dapat isu. Jangan jadi malas dan memalukan diri sendiri.

      Delete
  3. KL112 YANG DATANG 90% BABI AKA ANJING MELAYU.

    CINA & INDIA BOLIH KIRA SAMA JARI.

    WAK, KITO KONGSI PENDAPAT: MELAYU KL112 MUDAH DITIPU SEBAB OTAK BEBAL, SEBAB MELAYU BABI SUKA SEDARA MARA SENDIRI HURUHARA, SEBAB MELAYU SUKA MAKAN DUIT HARAM (DISOGOK DAPAT DUIT SENANG) SEBAB MELAYU MUDAH TUKAR AKIDAH, TENGUK JERLAH MELAYU SARUNG BENDERA KOMUNIS, ADA KE CINA BAWA BENDERA PAS???? TU HA MELAYU YANG PAKAI JUBAH SERBAN PON KALAU DIBAYAR BILA-BILA MASA BOLIH DUDUK TOKONG JADI SAMI.

    ReplyDelete

comment please.....