Konco-konco ku

Monday, January 21, 2013

#LISTEN : BAWAL NI MINTA SOKONGAN NIK AZIZ!! SHARIFAH ZOHRA SIAPA YANG BANTU??

LISTEN..LISTEN..LISTEN.. Fenomena LISTEN semakin hangat hingga pelajar Universiti Utara Malaysia mula terkesan dengan tindakan Bawani yang ditunjangi oleh pembangkang. Sokongan padu diberikan oleh pemimpin pakatan dalam mempertahankan tindakan Bawani.

Baru-baru ini Bawani dilihat berjumpa dengan Nik Aziz untuk meminta sokongan dari Mursyidul Am PAS itu. Butir perbincangan tidak dapat didedahkan di sini namun ada cerita panas dan perancangan masa depan dengan menggunakan Bawani untuk memenangi pilihanraya akan datang.

Yang peliknya. Kenapa tiada seorang pun pemimpin BN yang memberi sokongan terhadap Sharifah Zohra Jabeen? Siapa pula yang akan membantu Pengerusi Suara Wanita 1 Malaysia ini untuk menghadapi segala tekanan yang diterima?

Sharifah Zohra semalam telah meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia (boleh rujuk SINI dan SINI) berkenaan jawapan beliau terhadap Bawani. Menteri mana yang menyokong? Yang menghentam dan mempertikaikan tindakan Sharifah Zohra memang ramai tapi tidak perlulah aku nyatakan di sini.

Syabas Sharifah Zohra. Walaupun tiada sokongan dari mana-mana pemimpin BN namun kami rakyat biasa akan terus menyokong perjuangan anda.

10 comments:

  1. jangan haraplah nak suruh menteri backup..menteri sekarang tengah sibuk nak jaga kpi, nak jaga undi..setakat Sharifah Zohra, apa dorang kisah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum lagi pernah aku dengar menteri backup dalam apa issue sekali pun. menteri mernteri haprak tu sumer buat derk jer. tapi kalau ada kredit mereka cepat cepat interframe. pendekata seolah olah itu sumer kerja blogger dan rakyat yang mempertahankan. taklah pula macam pembangkang, mereka cepat cepat mencelah bila saja ada ruan untuk mereka. aku takut pengundi akan naik bosan pulak dan akibatnya paham pahamlah..

      Delete
    2. Sharifah Zohra,

      Biarpun tidak ada Pak Menteri yang sokong, teruskan mempertahankan kebenaran dan 'ajar' budak hingusan yang kurang bijak itu.
      Dia budak mentah terus menangis berlari untuk mendapatkan sokongan pemimpin pemimpin pembangkang.
      Anda wanita matang yang tahu seluruh rakyat yang matang menyokong anda. Tidak perlu minta maaf, anda tidak buat apa apa kesalahan!

      Delete
  2. Father nicky mensucikan 'dosa' bawahni ye....

    Buat Puan Sharifah.....

    Sebenernya ramai yg menyokong tindakan puan...siapa2 yg mmpunyai anak pasti 'risau' jika mrk memiliki anak spt budak bawani yg agak biadak n xreti nak mnghormati majlis juga org yg lebih dewasa dr dia...

    Kalo ada 'lecturer' atau cikgu yg mnyokong bawani sy ingin mengutarakan 1 soalan...

    JIKA PELAJAR ANDA BERSIKAP SPT BAWANI DI KHALAYAK RAMAI , ADAKAH ANDA AKAN MELAYAN DIA DGN LEMAH LEMBUT n BERHEMAH?.............

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya seorang pensyarah dan saya pernah dikata di seorang plr penyokong kafir di dlm kelas saya dgn tenang menjawap soalan beliau. selepas kelas beliau memohon maaf. kami para pendidik di ajar ttg professionalism dgn pelajar. MAAF PN SHARIFAH TIDAK PROFESSIONAL.

      Delete
  3. Saya sokong Sharifah....teruskan jangan rasa bersalah...puak puak yang kurang ajari tu harus dilayan macam tu.

    ReplyDelete
  4. dont worry shahrifah...kami sntsa menyokong anda... bawani tu patutnya diberhentikan je drpd UUM!! tak layak lah dia tu!! dia nie bkn apa nak publisiti murahan je nie!!

    ReplyDelete
  5. BN Kini bisu pekak, tolol, cyber trooper tidur masih bebal..BN nak tunggu kamu jadi pemamgkang ka..jgn syok sendiri mcm dollah..akhirnya tumbang..lapuran orang yg rapat buaknnya boleh pakai..niat nak bodek nak beti boss puji..

    ReplyDelete
  6. Nik Aziz sedang sign tender nego terus pada india tu pasal lepas ni takut india tu kena buang uum, jadi cerah masa depan,BN jangan cemburu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan bro,tender balak tu.

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...