Konco-konco ku

Tuesday, January 29, 2013

GEMPAR!! MAHLIGAI MEWAH INI HASIL DERMA AHLI PAS DALAM CERAMAH!!

KESIAN tengok ahli-ahli PAS yang tongong apabila terus ditipu oleh para pemimpin mereka dan para penceramah yang kononnya mereka berceramah ikhlas tanpa mengharapkan apa-apa balasan. Namun sebaliknya pula yang berlaku hari ini apabila satu demi satu kekayaan pemimpin dan penceramah PAS dibongkar maka tidak senang duduklah mereka.

Seperti yang diceritakan oleh Shah Alam Rebels di SINI, aku mula tertarik dengan cerita panas ini tapi disebabkan kekangan kerja aku tangguhkan dulu. Rumah yang terletak di Seksyen 10, Shah Alam ini dikatakan milik seorang bakal calon PAS yang akan bertanding di Larut, Perak. 

Tak menyebut nama beliau kerana orang seperti inilah yang merosakkan negara sebenarnya. Konon nak bongkar keburukan kerajaan Barisan Nasional tapi sehingga kini masih makan lagi duit pencen pesara polis. 

Tak kisah kalau dia kata duit untuk beli mahligai mewah ini hasil simpanan beliau dan isteri beliau malah turut menyebut dana diberikan oleh 4 orang anaknya tapi PAS kan sudah diajar untuk bersederhana atau wasatiyyah kenapa perlu menipu?

Tolong jangan jadi munafik yang menghina dan memburukkan orang lain namun diri sendiri sudah tercium bau busuk hatinya. Fikirkanlah.

2 comments:

  1. hekhekehek...Mak jemah nak tergelak! Penganut Pas pasti ada Jawapan mereka yg standard...mak Jemah gelak lagi hek hek hek hekk!

    ReplyDelete
  2. Masih makan duit kerajaan melalui pencen tapi kutuk kerajaan buat x betul.. kalau kerajaan yg ada ni x betul jgn ambik duit pencen tu.. Ada berani ke? kahak ptuih lah kat muka kau polis pencen!!!

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...