Konco-konco ku

Monday, January 28, 2013

NASHARUDDIN DIPECAT AHLI MAJLIS SYURA KERANA PERGI GAZA BERSAMA NAJIB!!


KUALA LUMPUR 28 Jan -  Keputusan Majlis Syura Ulama' PAS Pusat untuk menggugurkan jawatan bekas Timbalan Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa dari jawatan anggota badan tersebut hanya diketahui oleh beliau melalui media. 

Menurut Nasharudin, keputusan Majlis Syura itu hanya diketahui melalui laporan media dan tiada saluran rasmi daripada parti yang diperolehi. "Sehingga saat saya mengirimkan khidmat pesanan ringkas (SMS) ini, saya masih belum menerima sebarang surat menyatakan mengenai perlucutan jawatan tersebut," katanya menerusi SMS di sini hari ini. 

Semalam, Majlis Syura Ulama Pas mengumumkan perlucutan Nasharuddin kerana berdasarkan rekod Nasharuddin yang telah melanggar beberapa peraturan jawatankuasa berkenaan. 

Namun tegas Nasharuddin, beliau akan tetap meneruskan perjuangan untuk mendaulatkan Islam sama ada memegang sesuatu jawatan atau tidak. "Jawatan tersebut adalah lantikan parti, bukan pilihan saya, jika parti ambil kembali jawatan itu,itu adalah hak parti. "Saya akan terus berikan sumbangan terbaik kepada mana-mana pihak yang ingin mendaulatkan Islam," ujarnya.  -KLPos

6 comments:

  1. Pasal pergi Gaza dengan orang Islam bernama Najid maka dia dipecat. Tapi Anwarinas menyokong Anwar yang lantang menyokong Yahudi dinaikkan martabat,

    ReplyDelete
  2. Majlis Pura-pura Ulama dah tunjuk belang daaa....

    ReplyDelete
  3. Habis sudah ulamak. Yang tinggal cuma ular-mak ular-mak dalam PAS. Patut le hamPAS sekarang

    ReplyDelete
  4. ciannn wooo.... berpuluh tahun berjasa pada parti yg kununnya lebih islam dari org lain....

    akhirnya tersingkir atas pengaruh peliwat yg mencengkam didlm pas....kesiannn

    ReplyDelete
  5. org tua gile maha bahalol tu (NIK AZIZ) tak sedar diri. bukan main ko sambut harijadi potong kek bagai dgn karpal singh. celebrate sebab dpt pecat ustad nasha la tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama kena pecat..sblm g gaza lagi kena faham

      Delete

comment please.....