Konco-konco ku

Saturday, January 19, 2013

ATAS ARAHAN SIAPA KRONI-KRONI INI DISUSUN RAPI??


Hebat, panas dan mendidih ... Apa dah jadi dengan Pemilihan MBM tahun nie, nampaknya betul-betul panas dengan wujudnya 'Kumpulan GPMS' yang mahu menguasai badan induk belia tersebut. 

Kumpulan yang diketuai Presiden GPMS, Jais Abd Karim yang menamakan dirinya sebagai calon wahyu Pegawai Perdana Menteri disertai pegawai PM sendiri, Dato' Irmohizam Ibrahim yang dijadualkan bertanding jawatan Timbalan Presiden, namun berita terkini tersebar bahawa Irmo telah pun menarik diri dari bertanding.... Tahniah Irmo, ko buat keputusan yang terbaik. 

Kesian kat kawan aku si Irmo nie... 

Banyak sangat tanggungjawab yang dipikulnya... 

Presiden Majis Belia Selangor 

Naib Presiden GPMS Pusat (Kalau tak silap) 

Timbalan Pengerusi GPMS Selangor 

Presiden Pengakap Pusat .... 

Banyak tu beb.... 

Berbalik soal pemilihan MBM, apa sebenarnya niat Jais untuk menerajui MBM. Siapa dibelakangnya untuk beliau bertanding Presiden MBM. 

Benarkah BTN di belakang Jais-Irmohizam? 

Apa tujuan BTN sebenarnya? 

Jais antara penyebab Azan Ismail lompat parti hingga jadi MP Indera Mahkota ... Apa kaitannya. 

Apa cerita sebenarnya dengan 'Wang Pos' GPMS yang dikaitkan dengan Jais. Katanya, mantan Presiden, Suhaimi Ibrahim cukup kenal masak dengan isu Wang Pos - Jais nie.... 

Berapa ramai plak nama-nama dari GPMS yang diserahkan kepada PM untuk dipilih sebagai calon BN pada PRU13 nie .... Errrmmm. 

Banyak lagi akan didedahkan rakan blogger... Apa kata kita minta blogger Sanggah Tok Janggut untuk ceritakan plak kaitan BTN dalam kumpulan Jais-Irmohizam nie.... 

Jom layan ..... di SINI.

No comments:

Post a Comment

comment please.....