Konco-konco ku

Monday, January 7, 2013

PELAJAR UNISEL DIHALAU ASRAMA KERANA KES PASIR KHALID!!

CERITA UNISEL tak akan selesai jika tiada jalan penyelesaian yang diambil oleh MB Khalid Gagap. Aku tengok sejak kes pelajar dihalau dari asrama kerana Unisel tidak menyelesaikan hutangnya kepada kontraktor asrama, semakin bergolak pengurusan Unisel dan kerajaan negeri. Ada sahaja timbul kes baru yang melibatkan IPT ini.

Tidak menuding jari kepada pengurusan Unisel tetapi lebih kepada kerajaan negeri yang masuk campur dalam urusan pentadbirannya. Akibat mahu mengaut segala keuntungan yang diperolehi oleh Unisel, maka pemimpin negeri khususnya Khalid memainkan peranan kononnya sebagai penyelamata.

Rupanya ada udang disebalik batu. Rupanya Unisel ada kaitan dengan perlombongan pasir secara haram yang dijalankan oleh Khalid dan konco DAP nya. Duit dari hasil penjualan pasir di Selangor ada kaitan rapat dengan perjalanan urustadbir dalam Unisel. Tiada siapa yang berani mendedahkan.

Aku masih lagi menunggu maklumat yang lengkap tentang kaitan lombong pasir dan Unisel dari orang dalam SUK Selangor. Memang kalau maklumat ni didedahkan semua terjerumus. Tetapi yang penting kes ini ada melibatkan pemimpin DAP Selangor yang menggunakan isu Unisel dan Khalid Gagap dalam mengaut keuntungan.

Sabar...banyak masa lagi...

2 comments:

  1. Mak bapak bebudak ni pun satu hal, dah tau Unisel tu bermasalah ngape dihantar anak kesitu juga bukanya tiada IPTA dan IPTS yang buat pengajian yang sama

    ReplyDelete
  2. Lepas ni Khalid Al-Gagapi boleh makan pasir je la.... hutang Al-Gagapi dengan bank pun tak langsai-langsai lagi.. berjuta-juta tu...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...