Konco-konco ku

Monday, January 21, 2013

PESURUHJAYA PAS PERLIS BELI PORSCHE CAYMAN HASIL DARI MENABUNG SEJAK KECIL!!

HEBAT pemimpin-pemimpin PAS sekarang ni kan. Semua dah kaya raya dalam masa 4 tahun ni. Semua pemimpin pakatan dah mampu beli kereta besar-besar, mahal-mahal walaupun tak jadi menteri atau menteri besar. Agak-agak berapa gaji diorang ni pergi ceramah tabur fitnah ye?

Pesuruhjaya PAS Perlis, Hashim bin Hj. Jasin sedang dalam keadaan tertekan kerana satu Malaysia dah tahu berkenaan kereta mewah yang dimilikinya. Pemilik kereta mewah Porsche Cayman dikatakan sudah diarahkan oleh pemimpin tertinggi untuk mengunci mulut tentang isu ini.

Apa boleh buat. Pengikut-pengikut pakatan yang bodoh je sedekah duit time ceramah, pemimpin atas sibuk kira duit beli kereta mewah. Rakyat bodoh sokong pakatan dapat apa??


10 comments:

  1. masa budak lg dh menabung. pakai tabung stokin kumpul duit syiling demi cita2 nk beli porche cayman. nah! sekarang dh berjaya beli. campur sikit duit sakau masa ceramah. org sedekah tu ikhlas, so takde dakwa dakwi ye. hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Rakyat bodoh sokong Pakatan dapat apa??

    Rakyat Bahlol sokog Pakatan dapat tengok video Anwar AlJubs KONGKEK AH MOI CHINA!!!

    Hahahahaha......

    ReplyDelete
  3. Zuhud tahap ultraman la pemimpin2 PAS skrg....n ajis dgn koleksi keter mewah dia....plat no tu kemain cantek lagi ......

    iash ish ish...

    ReplyDelete


  4. WOW!!!

    hehehe...putih tak cantik ar

    merah la cantik shim

    hehehe


    ReplyDelete
  5. sama kita terus berderma utk akhirat...
    harta derma dari ahlul2 pas, penceramah2 pas boleh sakau bagi sama banyak sesama sendiri...
    tiap kali balik dari ceramah memaki/memfitnah poket penuh dgn duit derma, tak keje pun tak apa hanya buat ceramah siang malam mampu hidup senang, kaya raya... tiap kali ceramah sebut banyak2 "tuan2 dan puan2 berderma lah demi islam/akhirat".. dan akhirnya yg kaye penceramah2...

    kalau nak dikumpulkan mungkin dah berjuta2 duit derma puak2 pas ni tapi tak tau mana pegi duit ut... tapi yg nampak penceramah2 diorg semakin hari semakin kaya.. yg baru dua hari jadi penceramah bidan terjun pun dah boleh hidup senang....

    sampai bila la nak diperbodoh2kan..

    ReplyDelete
  6. Dapat Hadiah krismas ari tu kot.. Santa Claus kasik.. Bukan ke Kalimah tuhan diorang sama kan?

    ReplyDelete
  7. MEWAH BETUL JADI PEMBANGKANG KAT MALAYSIA.... ARI TU BUKAN KA DIORANG KATA KERAJAAN MALAYSIA NIE ZALIMMM...
    ISH...ISH..ISHH.. RUPA NYA MEREKA LAGI ZALIM KEPADA RAKYAT.. UDA LA MENABUR FITNAH..LAST2 CERAMAH KUTIP DUIT ORANG RAMAI...

    ReplyDelete
  8. Pelik ...
    Saban hari dok meracau kata kerajaan zalim ... tapi boleh plak pkai porshe cayman. Awat awai sgt beli ustaz? X tunggu harga keta tughun ka? Macam Nuaq dok jaja la nie? :)

    ReplyDelete
  9. kalau harga kereta turun seminggu termenung depan pintu.

    ReplyDelete
  10. Dia bagi guna nama dia jer tuh. Kawan dia nak beli tapi nama dah black listed. Tu yang kena pinjam nama tu..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...