Konco-konco ku

Friday, January 25, 2013

BUDIMAN SERANG TERDUDUK!! KHALID TUNAI JANJI RUMAH MURAH SELANGOR!!!

AIR YANG TENANG JANGAN DISANGKA TAK ADA BUAYA.

Budiman dan kumpulan NGO SERANG nya terduduk kali ini apabila Khalid rupanya telah lama membina rumah murah untuk rakyat Selangor. Khalid telah menunaikan janjinya menjelang pilihanraya yang tidak lama lagi. Khalid buat orang-orang UMNO yang terus SERANG berkenaan janji-janji mereka pada PRU2008 yang lepas telah beliau tunaikan. Isu apa lagi Budiman ni nak buat?

Nak bukti Khalid bina rumah murah untuk rakyat?? Tengok keratan akhbar ni.....

Ate kalau dok nampak kome kasi beso sikit gambo ateh ni.......

PR SELANGOR BINA RUMAH PANJANG DI SARAWAK????

Gilaaaa mu Budiman... Mampos tergelak-gelak kalau orang lain baca paper ni... Baik pergi bako siap-siap sebelum Khalid dan kroni DAPnya tengok berita ni... Sampai menangis aku gelak ni... hahahahaha

Bagus betul idea Khalid ni.. Buat rumah untuk rakyat Selangor di Sarawak.. BIJAK rupanya MB Selangor ni.. Korang mana ada MB BIJAK macam Khalid... Jangan dengki ok...

Baguslah ko punya idea Khalid!! Wa solutetion sama luuuu.....

Bak kata Sahabat Gunung,

"Elizabeth Wong di HUTAN disusukan, Azmin Ali di JAMBAN mati kegersangan."

4 comments:

  1. Suka aku nak quote ni : "Elizabeth Wong di HUTAN disusukan, Azmin Ali di JAMBAN mati kegersangan."
    Wakakaka.... bungul punya khalid.

    ReplyDelete
  2. Bro ...sila patternkan quote neh sblm puak pakatan haram ciplak....ini hak cipta terpelihara .....sbb puak belah sana umpama "Rafizi kene belacan" nnt depa salah guna lak ayat tuh...xberenti2 mngungkit n mengulang....

    ReplyDelete
  3. kah..kah..kah..kih...kih..kih..ha..ha..ha..ha..ha..ha....hi..hi...hi..hi...cerdiknya MB negeri ku.....

    ReplyDelete
  4. dah lah bro,..mari kita uruskan sokongan dari akar umbi,ahad aku tengok hanya 30% je yang hadir dari jemputan yang dibagi kat warga,belum terlambat kalo kita serius,buat program dari kampong ke kampong,gotong royong lah,bantu bantu orang kampong bersih bersih rumah lah,kita perlu program yang REALT,bukan cerita pasal langit dan awan,..rakyat perlu pendekatan yang nyata,macam mana nak berjaya kalo dari 9 ketua cawangan yang dijemput hanya 3 yang hadir,padahal ahli parlimen yang datang,..malu lah bro.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...