Konco-konco ku

Tuesday, December 11, 2012

TERKINI!! 100 AHLI PKR AMPANG INDAH KELUAR PARTI KERANA ZURAIDA!!

(Gambar Hiasan)
LEBIH kurang 100 orang ahli PKR Ampang Indah telah bersepakat keluar parti dan kembali menyokong Barisan Nasional melalui perjuangan UMNO. 80% daripada ahli yang keluar itu terdiri dari anak muda yang mula muak dan loya dengan permainan politik kotor pakatan dan penyelewengan Mak Lampir Ampang.

Apa lagi yang tinggal untuk rakyat di Ampang jika Ahli Parlimennya sendiri telah merampas harta dan wang rakyat negeri Selangor sehingga mampu hidup mewah. 4 buah kereta mewah telah berjaya dibeli oleh Mak Lampir semnejak menjadi ahli politik.

Jika dibiarkan, maka tidak mustahil semua tanah di Ampang akan menjadi miliknya. Wakil ahli PKR yang keluar parti itu juga mendesak supaya kerajaan pakatan menunaikan semua manifesto yang pernah dijanjikan sebelum memerintah. 

2 comments:

  1. Keluar parti atau tidak bukan satu perkara besar dan penting bagi orang melayu tetapi UNDI untuk BN adalah lebih penting dari segala nya.

    Adakah yang keluar ini akan 100% mengundi BN ? Satu persoalan yang perlu kita halusi

    ReplyDelete
  2. baguslah kalau dah insaf...ingatlah kpd satu hadis riwayat al hakim yg berbunyi takutkanlah kamu akan Allah, bersembahyanglah 5 waktu, kemudian berpuasa di bulan Ramadan, berilah zakat seikhlas hati dan akhirnya Taatlah kamu akan pemerintah (ulul amri) nescaya dapatlah kamu masuk Syurga!...itulah petua yg aku dn keluarga ikut alhamdulilllah sentiasa berada dalam keberkatan-Nya!

    ReplyDelete

comment please.....