Konco-konco ku

Monday, December 3, 2012

KONSPIRASI ANWAR-DEEPAK!! RANCANGAN SERANG NAJIB ADA DALAM GRAND-PLAN PAKATAN!!!


KONSIPRASI baru dan pakatan jahat yang dikepalai S.Sivarasa,anjing belaan Anwar untuk memalukan Najib sekeluarga dimulakan lagi dan kini paling terbaru,setelah gagal mengumpan beberapa orang India sebelum ini termasuklah Balasundram untuk menyentap turun Najib dari tahta Putrajaya,kini muncul pula seorang India yang bernama  Deepak Jaikishan dipergunakan semaunya oleh Anwar Ibrahim serta barua-baruanya untuk sekali lagi mencuba nasib mengaitkan Najib dan Rosmah.

Kejahatan serta kebiadapan haiwan-haiwan politik yang berketuakan Anwar ini tidak mengira masa dan tempat,tidak mengira fitnah ataupun kebenaran kerana paling penting,musuh politik mereka perlu dijatuhkan,diaibkan dan fitnah terhadap Najib perlu direkayasakan sepanjang masa dan dilestarikan agar rakyat benar-benar yakin dan percaya walaupun asas utamanya adalah fitnah semata-mata.

Anjing Deepak ini cuba dberi makan dan dirasuah oleh PKR setelah gagal memperalatkan hubungannya dengan Najib apabila Najib dan Rosmah tidak mahu terlibat ataupun campurtangan dalam kes yang melibatkan Deepak ini dan hubungan mereka hanyalah sekadar rakyat dengan pemimpin setelah berkenalan dan Deepark haramjadah ini menjaja kononnya beliau mengenali dengan begitu rapat serta akrab dengan keluarga Perdana Menteri.

Baca lagi di SINI.

1 comment:

  1. Alahai...ini anjing jumpa kat ner plak ni??? dah brp kali lobang juboq dia kena tebuk oleh belalai bengkok aljuburi???...

    ReplyDelete

comment please.....