Konco-konco ku

Tuesday, January 15, 2013

LISTEN..LISTEN..LISTEN..AMBIGA ADALAH PENCETUS RUSUHAN WAHAI BAWANI!! ADA PAHAM KA??

KECOH apabila puak pakatan yang kekeringan idea untuk memfitnah dan kehabisan isu buruk untuk menghentam Barisan Nasional. Jadi supaya permainan pakatan tidak nampak malap, maka Pengerusi Suara Wanita 1 Malaysia, Puan Sharifah Zohra menjadi mangsa terbaru kononnya mahasiswa tidak diberikan hak untuk bersuara.

Budak hingusan hindu mana entah si Bawani ni dikatakan cuba mencetuskan provokasi liar terhadap program yang diadakan di UUM. Beliau mengutarakan soalan yang lebih kepada political thinking walaupun semua mahasiswa disana tahu yang program yang dianjurkan tidak menyentuh sedikitpun berkenaan parti politik di Malaysia dan ia bersifat general, apatah lagi menyebut Ambiga atau A. Samad Said.

Setelah dikaji dan diselidik rupanya... Dasar budak pakatan.. Asal ada peluang sibuk nak buat provokasi terhadap majlis orang lain yang cenderung kepada BN. Budak hingusan ni tak habis belajar pun lagi. 

Rupa-rupanya Mahasiswa bernama Bawani adalah pembangkang dalam UUM. Dia sebenarnya tiada dalam senarai tetapi dihantar oleh pembangkang masuk ke dalam forum. Bawani merupakan ahli parti politik Parti Sosialis Malaysia (PSM).

Dah dasar budak pencacai pakatan. Memang gitu. Jangan nak hairan sangatlah.

Jom kita tengok apa yang salah Puan Sharifah Zohra ni cakap kat budak Bawani ni sampai nak kecoh satu dunia?? Ada sampai maki budak hindu ni ka??


6 comments:

  1. Hahahha kau pun setuju la hujah "masalah haiwan" tu admin? Tahniah.... Sama la anda bebal macam si pah tu.

    ReplyDelete
  2. camner pun tindakan dia tak betul, esp dekat ngan PRU. umno kena buang orang camni.. dan betulkan keadaan

    ReplyDelete
  3. Admin otak taik....jelas2 si makcik listen tu dah kekeringan idea nak jwb ms bawani. Sampai ke mslh haiwan pun dsebut. Jangan pulak sengaja nak buat fitnah yg ms bawani ni dr pihak pembangkang.....kalau ye pun dia dr pihak pembangkang, makcik listen pun xpayah la nak jwb ms bawani dengan cara yang x profesional mcm tu. Sekolah bukan main tinggi tapi bodoh. Masalh ni bukan pasal ms bawani pembangkang n makcik listen tu umno....masalh ni berpunca dari sikap makcik listen tu yang kurang ajar n kurang moral wpun sekolah tinggi

    ReplyDelete
  4. Bodoh betul perempuan hindu muslim anak mami yang bernama Sharifah Zohara ini tak atu jawab soalan yang di tanya oleh Geniuses Cik Bawani yang dihormati BODOH SHARIFAH ZOHARA

    ReplyDelete
  5. Anon anon kat atas ni adalah bodoh+bangang =anjing..
    Keling bawani ni melakukan provokasi keatas syarifah. Haiwan haiwan yang disebut menjadi contoh bagi menjawab hujah yang diberi paria bawani yang begitu biadab dan tidak menghormati majlis. Apakah niat si keling paria bawani ini menceroboh majlis dan melakukan provokasi keatas syarifah.

    ReplyDelete
  6. black pussy so smelly bawani

    ReplyDelete

comment please.....