Konco-konco ku

Sunday, December 23, 2012

TAK SANGGUP CERAI ISTERI PUNCA FAUZI SHAARI KELUAR PAS!!

BARU 7 bulan berkecimpung dalam politik PAS, ke hulur dan ke hilir diusung untuk menyampaikan ceramah mengutuk kerajaan, tapi kini Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman terpaksa mengaku yang beliau sudah tidak sanggup lagi bersama parti konon Islam itu.

Semata-mata mahu menjadi calon di Larut, Perak, Datuk Fauzi Shaari tidak sampai hati hendak melafazkan cerai terhadap isteri kesayangannya jika terpaksa keluar PAS suatu hari nanti. Ini bukan mainan tetapi betul-betul.

Sudah banyak mangsa yang terdiri dari ahli PAS yang tidak sanggup mengorbankan isteri semata-mata kerana politik sempit dan kuno PAS yang menyusahkan ahli-ahlinya.

Aku pun tak nak mengulas panjang sebab tak pernah masuk PAS macam Fauzi Shaari. Tapi kalau nak tanya pengalaman boleh sebab ramai bekas ahli PAS yang dok cerita pasal kes bai'ah ni. Kalau tak percaya lagi? Boleh tanya pada Hasan Ali, Akhil Hayy, Zul Nordin dan sebilangan pemimpin PAS yang pernah bersama Hadi Awang yang mengkafirkan UMNO.

13 comments:

  1. TAK PAYAH TUNGGU KIAMAT PUN, TUHAN DAH TUNJUKKAN ... YG POLIS PENCEN NI MASUK PARTI GILE TU BUAT APA??? SIKIT SGT KE DPT PENCEN??? UMNO JGN TERIMA MANUSIA MCM POLIS PENCEN NI.... BUKAN KERJAYA JER PENCEN, OTAK DIA PUN DAH PENCEN !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa lah kita nak menghukum...tak salah kembali ke pangkal jalan.. bila sudah di dalam...tau rupanya lumpur dan najis ada di sana?

      syukur Alhamdulillah kita ucapkan.kan lebih baik?

      Delete
  2. SEKURANG2NYA ADA HIKMAH TERSEMBUNYI MEREKE2 NI JOIN PAS TU... KLU TIDAK, MANALAH KITA TAHU PASAL BA'AIH TU...

    ReplyDelete
  3. Mana akal dan fikiran para penyokong PAS ni pun tak tahu la...dah berlambak petunjuk Allah terhadap mereka, bala dan azab mereka kpd UMNO semua terkena kpd mereka balik..sedih la tengok manusia yg sesat dan sombong ni.

    ReplyDelete
  4. dasar abu lahab juga abu jahal...............

    ReplyDelete
  5. itulah masuk pas kononnya umno tak islamik skrg apa dah jadi.... siapa masuk pas baru tau

    ReplyDelete
  6. Sepatutnya dia sebagai mantan ketua JSJ lebih mengetahui perkara2 dalam kelambu seperti tu.

    ReplyDelete
  7. Zaman Hadi Awang ni para penyokong PAS diminta berbaiah akan tercerai isteri jika keluar PAS, esok zaman Mat Sabu isteri-isteri ahli PAS boleh dipakai oleh pemimpin atasannya, kahwin mutaah dibenarkan, pembohongan diwajibkan bahkan liwat pun dibenarkan atas dasar suka sama suka. Nauzubillah semoga Allah menghancurkan parti ajaran sesat dan mengembalikan pengikutnya ke jalan yang benar iaitu UMNO, insya Allah.

    ReplyDelete
  8. Apa kata kita tanya tuan badan???
    Kalau betul berlaku, marilah sama-sama istighfar

    ReplyDelete
  9. Tak sangka peg polis tu banggang tahap superman

    ReplyDelete
  10. Dato Fauzi kufur nikmat dulunya, konon nk mencari Islam, tp pegi terjun ke lubuk syaitan.. dipergunakan dan dieksploitasi begitu mudha oleh PAS. Dlm kerajaan beliau diberikan jawatan untuk menjaga rakyat, dek kerana kes rasuah beliau sertai PASshit.. matlamat xjelas.

    Skrg Allah tunjukkan.. barulah dia tahu. siapa yg betul dan siapa yg sesat. Alhamdulillah jika beliau sedar dan insaf. UMNO xcukup Islamik kah atau klu xjoin PAS xboleh dalami Islam kah?

    ReplyDelete
  11. baca penafian Fauzi...pandai buat fitnah je ko org..

    ReplyDelete
  12. Semoga yang buat fitnah ini serta mencaci dapat berjumpa dato fauzi di padang masyar untuk pikul dosanya ye. Tahniah diucapkan.

    ReplyDelete

comment please.....