Konco-konco ku

Tuesday, January 1, 2013

#KL112 PERHIMPUNAN TERBESAR BANTAH SHAMSIDAR JADI SAKSI KES LIWAT ANWAR!!!

KECOH sekarang ni pasal pembabitan Shamsidar dalam kes Anwar. Nalla dalam kenyataan medianya baru-baru ini akan mengheret rakan baiknya, Anwar Ibrahim ke mahkamah atas tuduhan kepada beliau kerana memfitnah ketua pembangkang itu berkenaan kes luar tabiee nya.

Maka, berbondong-bondong lah pencacai penganut perjuangan Anwar dan DAP ini untuk mempertahankan ketua hapraknya. Satu himpunan juga bakal dibuat di Kuala Lumpur bagi membantah Nalla untuk membabitkan Shamsidar sebagai saksi dalam kes Anwar.

Kalau tak salah buat apa nak takut kan? Biarkan je la Shamsidar jadi saksi pihak pendakwa untuk mengesahkan sama ada Anwar adalah seorang pejuang luar tabiee atau bukan.

Dikatakan juga yang Shamsidar lebih mengetahui siapa sebenarnya Anwar dari Azizah. Tercium sesuatu yang tak kena dengan kes ini adalah apabila Nalla akan memetik 10 orang saksi dalam kes Anwar dan orang pertama yang disebut sebagai saksi penting kes liwat adalah isteri kepada Azmin, Shamsidar.

Anwar, Shamsidar malah Azmin dan Azizah juga tidak menyatakan apa-apa kepada umum berkenaan pelawaan Nalla ni. Mungkin sedang merancang strategi dengan menurunkan ribuan ahli penjilat bontot Anwar dan DAP untuk menghalang Shamsidar menjadi saksi utama kes.

Kita tengok jela macam mana. Ini bukan konspirasi politik UMNO kerana Nalla tak pernah jadi ahli UMNO pun. Kes ini adalah kes sivil biasa dengan pembukaan fail siasatan kes atas tuduhan liwat.

12 comments:

  1. KALAU TAK SALAH MESTI TAK BANTAH ITU INI... INI KES NAK SOROK2 LA NI. MASA TGH SEDAP MEMANTAT DULU TAKDE PLAK NAK SOROK2... PELACUR MCM NI LA MMG PATUT NIKAH DGN TOKEY AISKRIM JAMBAN SEBAB PELACUR TU SENDIRI SUKA KENA JUAL KAT IBLIS MAIN BONTOT...

    ReplyDelete
  2. Mesti di ajar pengkhianat-pengkianat negara ini. Anwar, Azmin, Shamsidar dan Wan Azizah adalah pengkhianat negara dan patut di pancung kepala mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nak pancung pasai ape?depa bukannya sapu duit rakyat,depa bukannya PM m'sia,yang sapu duit rakyat pompuan yg beli cincin 24 juta tu.aper bangangnya ko.

      Delete
    2. hoi macai, lembab la lu punya otak. ni dh tahun 2013, cerita cincin 24 juta tu dh lama pemfitnah rosmah kantoi. mana ada cincin 24 juta rosmah beli. tu utk pameran je la. utk PAMERAN. pemfitnahpun dh mengaku, lu je yg jd pak pandir buat2 bodoh....

      Delete
  3. Shamsidar takut nak bagitau mahkamah macamana air mani dia, azizan dan nuar brahi berada diatas tilam di Trivoli Villa sedang kesan air mani laki dia siAzmin tiada (Kes liwat nuar brahi kali pertama)....atau mungkin kah kesan air mani tu disebabkan Shamsidar dok melancap sorang diri atas tilam tu guna jari sendiri..

    ReplyDelete
  4. morally Anuar is OUT ..
    macamana nak jadi pemimpin?
    so kalau morally Anuar is OUT..
    pencacai pencacai dia juga MORALLY TOTALLY OUT ..

    bagi je pil kuda banyak banyak kat mamat mamat ni ..
    biar terus lupa diri, lupa ingatan ..

    ReplyDelete
  5. ni yang dikatakan saman makan tuan...

    ReplyDelete
  6. benda ni di rancang sebelum kes tu lagi..ramai yang bongok cakap nama perhimpunan ni shamsidar..bangang tak bertempat...

    ReplyDelete
  7. Sapa tak tahu apa Anwar buat semasa dia jadi TPM mmg manusia ketinggalan zaman, otak terbelenggu dgn ketaksuban, sebagai org berakal kaji sedalam2 sebelum menyokong membuta tuli

    ReplyDelete
  8. Anon 151 pm,

    Ko lg bangang sbb ko tak rujuk cakap Mat Sabu.
    Aku nasihat ko taubatlah, cukup2lah tu

    ReplyDelete
  9. KUALA LUMPUR 22 Sept. - Rakyat pelbagai lapisan menaruh harapan besar agar kebajikan mereka diberi perhatian menjelang pembentangan Bajet 2013 oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak Jumaat ini. Seorang pemandu, Aziz Baharom, 50, berharap, kerajaan menurunkan kadar cukai pendapatan individu dan korporat yang dilihat membebankan. "Kadar cukai pendapatan sekarang agak tinggi iaitu korporat sebanyak 25 peratus dan individu 26 peratus amat membebankan rakyat ditambah pula kenaikan harga barangan di pasaran. "Berapa sangatlah baki gaji saya jika dipotong cukai untuk menampung perbelanjaan asas diri sendiri dan keluarga," katanya kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini. Bagi eksekutif kanan di sebuah syarikat korporat di ibu negara, Haniff Sulaiman, 49, kerajaan wajar menaikkan potongan cukai untuk isteri yang tidak bekerja dan anak-anak kerana kos menyara keluarga sekarang terlalu tinggi. Menurut beliau, kos persekolahan anak-anak amat membebankan apalagi dengan yuran tadika, tuisyen dan makanan termasuk susu yang melambung naik. ''Gaji bulanan lebih RM8,000 sekarang ini tidak menjamin sesebuah keluarga itu hidup senang ekoran kos hidup yang serba mahal. ''Kerajaan perlu mengurangkan kadar cukai untuk golongan seperti kami,'' tegasnya. Abas Hasan, 68, yang bekerja sendiri, kerajaan harus lebih peka terhadap kebajikan persatuan-persatuan bukan kerajaan (NGO) kerana mereka turut berperanan sebagai pemangkin sosioekonomi negara. "Persatuan seperti nelayan, pekebun kecil dan sebagainya jika dijana mampu memberi pulangan berganda kepada ekonomi negara," ujarnya. Seorang jururawat di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Hamimi Abas, 28, pula berharap, kerajaan meneruskan Skim Rumah Pertamaku dan menilai semula harga rumah kos rendah. "Hakikatnya harga rumah naik 10 hingga 20 peratus setahun tidak kira rumah itu baru dibina atau penjualan rumah sekunder. "Melihat kepada pasaran sekarang, rata-rata rumah yang dijual melalui projek perumahan baru, harga sesebuah rumah teres bermula RM400,000 dan ke atas dan ia tidak memenuhi keperluan rakyat yang berpendapatan rendah dan sederhana," jelasnya. Sementara itu, Ahmad Yusaini Abd. Karim, 29, Jurupulih Perubatan di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Shah Alam, berpendapat, harga petrol ditetapkan kerajaan adalah terlalu tinggi. "Walaupun harga petrol sebanyak RM1.90 seliter merupakan satu angka kecil tetapi jika dikira-kira, gaji saya banyak dihabiskan untuk mengisi minyak kenderaan selain menanggung keluarga. "Jarak perjalanan yang jauh antara tempat kerja dengan tempat tinggal menjadi antara faktor bebanan tersebut. Minyak RM50 hanya mampu bertahan untuk empat hari sahaja," jelasnya. Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20120923/dn_18/Turunkan-kadar-cukai-individu#ixzz2HmWwhhwr   © Utusan Melayu (M) Bhd 

    ReplyDelete
  10. Sudah2 la tu.. Berdamai berdamai..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...