Konco-konco ku

Saturday, December 8, 2012

KELAB MALAM PERTAMA DI SHAH ALAM BAKAL DIRASMIKAN OLEH KHALID!! TAHNIAH!!


Shah Alam adalah bandar yg dirancang khas untuk menggambar ketamadunan Islam dan adat Melayu selain kependudukan Melayu sebagai majoriti di bandaraya itu. Kerana itu sebelum 2008 tiada lesen kelab malam, pusat snooker malah panggung wayang di bandar ini. 

Selepas tahun 2008, selepas pembukaan panggung wayang pertama di Space U8, hari ini, dibawah kerajaan PR dan PAS yg kononnya mahu menutup kilang arak, kini akan menyaksikan kelulusan pembukaan kelab malam pertama di Shah Alam, di Setia Alam atau lebih khusus di Setia Avenue 2, Jalan Setia Prima S, Setia Alam, 40170 Shah Alam, Malaysia. 

"Grand Opening" atau pembukaan besar-besaran akan diadakan pada 12.12.2012, satu tarikh "keramat" bagi penduduk Shah Alam. Voyage Shah Alam di dalam laman sosial Facebook nya juga menjanjikan "Draught Beer" yang paling berpatutan dari segi harga.

Komen : kalau boleh gerombolan PAS buktikan agenda mereka setelah diberikan kuasa. Jangan kat ceramah poyo, hakikatnya angguk sahaja. Cina DAP suruh berhimpun bantah Lynas boleh, bantah kelab malam tak kan tak boleh?

3 comments:

  1. Luaran dasyat.. tapi rupanya pengadai agama..takebe.rrr

    ReplyDelete
  2. janganlah pulak..pimpinan pas jadi tetamu jemputan khas grand opening club tu nanti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jemput Khalid Samad, semua akan jadi halal....

      Lagi satu... exco Selam Selangor yang akan merasmikan kelab malam tu... wow, tak caya aku... takebeer..

      Delete

comment please.....