Konco-konco ku

Tuesday, January 31, 2012

PANAS!! KEPALA BABI DI MASJID RAWANG??

Gempar!! JawaBernam dikhabarkan atas penemuan bangkai kepala Celeng di Masjid Nurul Iman, Batu 18, Rawang. Penduduk setempat telah pun membuat laporan polis terhadap insiden itu. Sejak kebalakangan ini ada pihak yang ingin mencabar umat Islam supaya melancarkan perang terhadap golongan pengkhianat ini. Tidak mustahil ini semua kerja orang disebelah sana yang mahukan umat Islam sesama Islam berbalah dan seterusnya menimbulkan keretakan yang tak kan bercantum kembali.

Ya! Berani, sungguh berani 'orang-orang berkepentingan' ini memainkan isu rasis agama. Jangan dicabar bangsa Melayu, kelak hilang kepala tak sempat merayu. Diam Melayu diam berisi, cuba lah kalau berani. Kepada pihak disebelah sana, ini pesanan JawaBernam "WALAUPUN KAMI BERLAINAN PARTI, AGAMA KAMI TETAP ISLAM, BANGSA KAMI TETAP MELAYU, TANAH KAMI MASIH TANAH MELAYU, JANGAN DICURAH MINYAK KE ATAS API, KELAK KAMI BERSATU HATI!".

Politik, politik juga. Jangan sampai babitkan agama. Ini bukan mainan. Ini maruah hingga akhir hayat. Sedangkan Kuil Hindu halau B.A.B.I (Bro. Anwar Bin Ibrahim), inikan pula Masjid. "Hidden Hand" pembangkang sudah memainkan peranan. Al-Juburi sudah memberi sokongan kepada negaranya Israel. Mubaligh Kristian sudah ramai di Singapura. Selebriti Yahudi telah 3 tahun bertapak di Selangor. Pemimpin Selangor pendokong kuat kesatuan Israel. Bila kita hendak sedar? Jangan syok sangat berbalah hingga tidak sedar kehabisan tanah. Jangan di maki peminta sedekah, kelak bumi Malaysia akan merekah. Hapuskan Melayu agenda Yahudi melalui proksi DAP. Ingat! Malaysia makin gila! Gila harta! Gila pangkat! Gila kuasa!

3 comments:

  1. itulah, bagi muka sangat, zaman sebelum ada pakatan, tak berani depa ni, lepas ada sorang melayu songsang tu, puak depa ni makin berani. contoh, biar depa jijak masjid dengan pakaian terdedah. bila orang biat bising, panggil lagi satu betina siap pakai tudung masuk masjid. kemudian kata biar umno marah kononnya. pasal apa nak marah? korang punya pilihan kan?

    ReplyDelete
  2. ada unsur untuk menjadikan bangsa tertentu bergaduh dgn orang melayu islam. dgn itu bila negara huru hara, satu kuasa luar akan masuk membantu untuk menaikkan puppet yg mereka sayangi...

    ReplyDelete
  3. Jika ada kejadian penindasan dan huru hara dinegara ini Amerika akan sengaja masuk dan campur tangan. Tapi kalau AJK masjid ada cara untok dapat tangkap orang yang bawa kepala babi ini dan dengan berani letak dalam masjid, salai dia hidup hidup dalam hutan. Harap bukan saya yang terserempak dengan haram jadah ini.

    ReplyDelete

comment please.....