Konco-konco ku

Monday, January 2, 2012

SELAMAT ULANGTAHUN YB DATO' HJH NORIAH

Selamat Ulang Tahun YB Dato' Hjh Noriah, Ahli Parlimen Sungai Besar. Bertempat di Rumah Bot D'muara Resort, Sg. Hj. Dorani, malam tadi JawaBernam dijemput oleh pihak penganjur kelolaan En. Muslimin, SUSK YB Dato' Noriah. Kali ini sambutan amat meriah dengan kehadiran rakan-rakan seperjuangan di dalam Barisan Nasional dari UMNO Bahagian, MIC Bahagian, serta MCA Bahagian Sungai Besar. 
Bukan lah hendak mengenepikan kemeriahan sambutan Hari Ulangtahun Dato', tetapi JawaBernam agak terperanjat dengan kehadiran Dato' Sumadi yang sekian lama tidak muncul dalam satu-satu program. JawaBernam ada bertanya kepada beberapa rakan di dalam UMNO. Mereka berkata mungkin Dato' Sumadi hendak membuat 'come back' di dalam perjuangan UMNO Sungai Besar. Dengar bisik-bisik beberapa orang kuat UMNO yang Dato' Sumadi akan bertanding bukan untuk menjadi calon tetapi bertanding untuk mengepalai UMNO Bahagian Sungai Besar sebagai Ketua UMNO Sg. Besar. Betul ke??? 

Biarlah gosip ini terus berawang-awangan di mulut orang lain. Yang lebih penting bagi JawaBernam, UMNO Sg. Besar akan terus mempertahankan kerusi di DUN dan Parlimennya. Dan kembalikan semula sokongan rakyat sekeliling. 

No comments:

Post a Comment

comment please.....