Konco-konco ku

Thursday, January 19, 2012

"DIALAH KETUA PARASIT DALAM PAS" - MAHFUZ MAMPUS BIN BEAN

Pemecatan Dr. Hassan Ali adalah kerana beliau bertindak membelakangi kepentingan parti PAS, kata Mafpus Mampus. KEPENTINGAN PARTI???? Kepentingan parti lebih penting rupanya jika dibandingkan dengan kepentingan Islam, kes arak, kes murtad, kes liwat dan bermacam-macam lagi kes di bawah kerajaan pakatan Selangor.

PARASIT dalam PAS memang sudah ada lama cuma hanya dibisukan dengan kes-kes terpencil supaya mereka ini seperti tiada dan tiada kepentingan dalam menentukan hala tuju parti. WTF! Golongan konon profesional seperti Mampus, Mat Sapu, Kaled Gereja dan beberapa pemimpin tinggi PAS pusat yang seolah-olah bertindak seperti bukan parti Islam. Kerna mengikut telunjuk DAP dan membontoti PKR maka PAS kini dilihat sudah hilang kredibiliti sebagai pejuang Islam lebih-lebih lagi dengan pemecatan Hassan Ali.

Memang sudah dilihat lama yang golongan PARASIT inilah yang sebenarnya menghancurkan PAS sendiri tanpa disedari oleh Nik Aziz dan Hadi Awang. Sedarlah wahai PAS. Kamu sudah tidak relevan lagi sebagai parti komponen pakatan. Bubarkanlah PAS. Kaled Gap pun boleh pegang jawatan PAS. Apa cer......

No comments:

Post a Comment

comment please.....