Konco-konco ku

Sunday, January 29, 2012

SELANGOR KU SAYANG: KERAJAAN KHALID BUKA PERKAMPUNGAN PELACUR.

Selangor di ambang kiamat! Kerajaan Selangor pimpinan si Jamban akhirnya telah berjaya mencapai kemajuan dengan pembukaaan pusat pelacuran di kawasan yang majoritinya adalah orang Melayu Islam. Meru, kampung yang indah dan permai malah ADUN nya adalah Rani Mukherjee dari PAS telah melangkah setapak lagi untuk menjadi kawasan paling maju di Selangor.

Sebuah kilang di sekitar Meru dipercayai menjadi pusat untuk menyediakan perkhidmatan seks sejak 3tahun lalu. Dengan hanya bayaran RM50, lagi murah dari pusat pelacuran di Sekinchan, perkhidmatan itu disediakan khusus untuk warga asing. Lelaki tempatan tidak dibenarkan masuk kerana dikhuatiri akan mengganggu perniagaan tokey2 Celeng ini. Berita seterusnya di SINI.

YA ALLAH! Selamatkanlah Negeri Selangor Darul Ehsan dari dajal-dajal PAKATAN HARAM dari terus merosakkan akidah dan hidup umat Islam di dalamnya. PAS IS DEAD!!

5 comments:

  1. KAT MANA BRO???

    AKU PI PUNCAK ALAM LALU KAT MERU MACAM TRACK RALLY JER...

    YG AKU NAMPAK MERU NI MCM PEKAN SIAM JER...

    TTG KILANG JALANG NI AKU TAK PERASAN PLAK...

    KALAU ADA BLEH AKU BAWA PENCACAI PAS KAT PENANG NI PI ENJOY KAT SANA...

    PEJUANG HAMAS...

    ReplyDelete
  2. Yg buat laporan tu tau je bab sundal ni di mana ye he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab penyokong pakatan yang tidak setuju dengan pelacuran bawa yang buat laporan keitu.

      Delete
  3. Ala tak payah cakap lah..Selangor ni sudah lingkop, isu air, pasir, asset-asset kerajaan dijual, sampah, cukai pintu, roboh kuil peribadi, ice cream jamban, penasihat kote bengkok, 4 tahun jadi MP sudah ada rumah besar dan 4 kereta mewah. fikir2lah. apa patut kita buat dlm PRU13.

    ReplyDelete
  4. itula pasal...kata nak teruskan air percuma la..apa la...membazir saja....semalam kononnya dalam sejarah..dapat pump duit 430juta..nipu jer kejanya...
    patut tv3 dan utusan perhebatkan utk jatuhkan selangor ni....

    ReplyDelete

comment please.....