Konco-konco ku

Tuesday, January 24, 2012

YAHUDI BEGITU BERMINAT AKAN MALAYSIA. KENAPA??

Kemunculan huru hara dunia semakin menghimpit kita menjadikan kita terus bercelaru untuk mencari siapa musuh kita sebenar. Kita disibukkan dengan sesuatu yang sebenarnya tidak perlu. Hari yang semakin kacau ini akan membutakan mata kita untuk melihat kebenaran. Tentulah semua ini sengaja dibebankan kepada kita, manusia akhir zaman.

Pemesongan fakta serta bukti sengaja ditimbulkan bagi mengelak dari dikesan. Negara Arab tidak lagi akan aman sampai bila-bila kerana sememangnya ia dirancang sedemikian rupa. Dunia Islam akan digoncang dan dimanipulasi sehingga kita semua menjadi letih dan lesu. Jangan kita sangka Malaysia akan terlepas dari strategi ini.

Kita mungkin bernasib baik, namun ia tetap akan terjadi juga akhirnya kerana Knights Templer dan armada salib mereka sentiasa berusaha tanpa jemu mengkucar kacirkan negara kita. Memang benar segala langkah mereka akan terus terselindung, namun ada diantaranya dapat kita kesan melalui beberapa tindakan mereka yang melebihi batas. Contoh terbaru ialah bagaimana beberapa pertubuhan di USA mengecam sistem perundangan kita. Menggesa kita mengubah beberapa peruntukan undang-undang tertentu.

Mengapa mereka begitu berminat mencampuri urusan negara kita? Mengapa mereka tidak cuba selesaikan apa yang mereka telah mulakan di Asia Tengah, Asia Barat dan Utara Afrika? Agen-agen mereka berkeliaran dalam negara kita dengan bebas dan mampu pula melantik beberapa proksi secara rahsia. Ini menunjukkan mereka tidak pernah putus asa untuk merentap keamanan yang sedia wujud dalam negara sejak sekian lama. Ikuti kisah selanjutnya di SINI.

BACA SAMPAI FAHAM. WALAUPUN PANJANG TAPI AMAT BERMAKNA UNTUK KEHARMONIAN NEGARA MALAYSIA. SEDAR SEBELUM TERLAMBAT.

3 comments:

  1. bro setau aku nape yahudi teramat berminat pd msia bukannya xbersebab.klu dirantau arab depa nakkan MINYAK nya, tapi di msia ni depa nak THORIUM bro.msia masok dlm peta dunia senarai negara yg mempunyai reserve RARE EARTH klu xsilap aku top 5.RARE EARTH ni material yg blh menghasilkan THORIUM mcm kilang LYNAS lah.THORIUM ni bukan sajer mahal -50 - 80 usd/kg xp blh buat nukelear bom bro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. THORIUM tu, hnya kabus utk mengaburi mata kita. sbnrnya, tujuan mereka bkn perkara2 dunia, tp perkara2 sprti agama. tp, mereka gunakan perkara2 di dunia, utk lalaikan kita dan seterusnya, apa yg mereka nak, tercapai!

      Delete
  2. orang kg, citer ko cam avatar lak...

    ReplyDelete

comment please.....