Konco-konco ku

Wednesday, March 20, 2013

SKANDAL RM50 RIBU DI LONDON BAKAL MALUKAN ABBY ABABI!! @abby_abadi112


Bekas pelakon ini boleh dikategorikan antara wanita nakal,bermulut jahat,merelakan dirinya jadi alat untuk memecahbelahkan indsutri dunia hiburan tanahair dan janda Norman Hakim ini perlu diajar supaya tidak menjadi telunjuk lurus tetapi kelingking berkait dan kalau mahu bertaubat sekalipun taubatlah sepenuhnya dan jangan berlakon sebagai orang baik-baik sedangkan hakikatnya Abby bagaikan menyembunyikan `kejalangannya’ baik dari tutur kata serta perbuatannya.

Saya ingin memberikan peringataan kepada Abby Abadi bahawa saya tahu apa yang berlaku di London baru-baru ini dan dengan siapa Abby ke sana.Siapa VVIP yang menaja segala perbelanjaan.Abby  ke London yang pada mulanya hanya berbekalkan satu beg tetapi pulangnya ke Malaysia dengan enam beg  dan beg-begnya dibawa oleh private jet balik ke Malaysia.Dan apa kerja yang Abby lakukan hingga dapat bayaran RM50,000 selama seminggu?Takkan menyanyi ataupun berceramah di London hingga dapat bayaran sedemikan besar jumlahnya.

Ini peringatan kepada Abby,Jika beliau tidak menghentikan  keceluparannya mempermainkan agama,mengadu domba serta memberikan tafsiran agama yang bukan-bukan,saya akan menelanjangi satu persatu topeng-topeng munafik yang sedang dipakai oleh Abby ketika ini. Baca lagi di SINI.

8 comments:

  1. jgn2 tungu lama2 pa lg ceta jerr..hebahkan pada umum.....

    ReplyDelete
  2. Salam perjuangan..Mohon tuan pautkan blog saya di http://metromalaya.blogspot.com/ Blog tuan telah saya pautkan,t.kasih..

    ReplyDelete
  3. Telanjang jer celaka ni baru dia sedar langit tinggi ke rendah

    ReplyDelete
  4. Abby pi ceramah agama agaknya tu.PAS bayar mahal sampai RM50000.00 sbb ceramah dia berkesan.Hehehehehe..Abby-Ustazah SEGERA.Huhuhuuu

    ReplyDelete
  5. CIPxP MASAM & BERULAT..MULUT MCM HARAM..SEBAB TU NORMAN TAK NAK..MEMEY LG HOT..SOPAN PLAK TU..

    ReplyDelete
  6. Abby buat apa pun tak gapoh..dia budak cerdik, hok ni yang Pas usung kesana kemari buat ceramah. Apa nak kesah Pok Nik boleh menghapus dosa..!!

    ReplyDelete

comment please.....