Konco-konco ku

Tuesday, August 28, 2012

PENDUDUK SABAK BERNAM AKAN BENAM PAKATAN KE LUBANG NAJIS!!!


Kemarahan rakyat Selangor khususnya di Sabak Bernam semakin memuncak dengan pembatalan secara tiba-tiba oleh Kerajaan Negeri Selangor ke atas tanah yang telah dibayar premiumnya. Ingatkan jika bertukar kerajaan dapatlah tanah seperti yang pernah dijanjikan sebelum menang, tapi hampassss.....

Penduduk kawasan Sungai Tengar Utara, Sabak Bernam begitu tidak berpuashati dengan tindakan kerajaan negeri melalui Pejabat Daerah dan Tanah Sabak Bernam yang telah membatalkan permohonan lesen sementara ke atas tanah yang pernah mereka pohon sebelum ini.

Setelah hampir 4 tahun memerintah negeri Selangor, bukan sahaja kerajaan pakatan di bawah pimpinan Khalid Gagap tidak menunaikan janji, malah telah membatalkan permohonan mereka dengan sewenang-wenangnya. Memang JANJI TAK PERNAH DITEPATI.

JB tidak menolak jika perkara ini akan turut menyalahkan pentadbiran kerajaan sebelum ini iaitu Barisan Nasional yang telah memberikan harapan kepada penduduk kampung terbabit. 90% pemohon yang memohon tanah tersebut adalah bangsa pribumi dan orang pertama yang meneroka kawasan terbabit tapi malang telah diambil dengan senang oleh kerajaan negeri.

Inikah KERAJAAN KEBAJIKAN yang dilaung-laungkan??


2 comments:

  1. janganlah marah!salahkanlah tangan yg memangkah,menifesto hanya umpan,siapa suruh makan umpan kan mulut dah tersangkut kail.

    ReplyDelete
  2. pilihan sendiri... konon nak ubah angin kerajaan.... sekarang dah pun rasa... apa cam???? ingat lagi pesan tok wan aku... tak payah ubah2.. dah nampak baik dio...... yang belum dipilih tu....tak nampak ape2 pun he3

    ReplyDelete

comment please.....