Konco-konco ku

Friday, August 24, 2012

GEMPAR!! @NIKABDULAZIZ MULA BACA UTUSAN DALAM HOSPITAL!!


Berita gempar yang baru adalah Mursyidul Am PAS telah direhatkan di hospital kerana sakit tua. Kita sebagai umat Islam doakanlah semoga ularmak PAS ni cepat sembuh. Tak baik doakan kematian orang lain. Tapi kalau mati bulan Syawal ni pun ok sebab besar pahalanya. Confirm direct masuk syurga PAS.

Tapi yang lebih gempar adalah NIK AZIZ BACA UTUSAN!!! Jangan tak percaya, mungkin hati Nik Aziz dah terbuka untuk menerima UMNO sebagai sahabat dan akan membuang DAP yang terus menidakkan usaha PAS mendaulahkan ISLAM di Malaysia.

Kita berdoalah yang PAS keluar dari pakatan pembangang. Islam tak kan subur bersama DAP. Percayalah.

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. kenapa dia tak baca kitab suci pas, dah jadi haramkah, hanya penyokok yang bengok je kena baca haramkah.

    ReplyDelete
  2. HAPRAKAH HANYA SESUAI UTK HAPRAK-HAPRAK...SUARA KELDAIAN HANYA UTK KELDAI-KELDAI...UTUSAN MALAYSIA UTK SEMUA YG WARAS-WARAS....KEH KEH KEH KEH KEH

    ReplyDelete
  3. Dah lah berpolitik tu...sakit tua bai jangan main main ..sok sok tak sempat nak minta dan memaafkan orang..alah rehat ajelah biar hok muda pulok buat keja..kecuali Husam koi tak berkenan..carilah hok ada visi sikit macam tok pa kurang kurang gi kelate nampok makmur sikit dok..gi kuala nganu cerah masuk kelate malap bakpo gak lagu tu...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...