Konco-konco ku

Sunday, August 19, 2012

PANAS RAYA!! PAS SONGLAP DUIT ZAKAT FITRAH!!

Astaghfirullahal'azim... Apa la nak jadi dengan PAS sekarang ni. Duit Zakat Fitrah pun nak songlap jugak ke? Aidilfitri pun nak buat naya kat orang jugak ke? Bilalah korang nak bertaubat ni. Sampai duit untuk zakat pun korang nak masuk dalam tabung milo pilihanraya korang?

Kadang-kadang JB pun hairanlah dengan perangai-perangai manusia yang bertopengkan PAS ni yang konon Islam tapi menipu dan menggunakan Islam untuk kepentingan sendiri. Dah habis korang sapu duit Kedah dan Kelantan, ni nak sapu duit zakat pulak? Apa kes?

JB harap bawaklah mengucap banyak-banyak di bulan Syawal ni. Mungkin Allah tak bagi hidayah kat korang lagi ni. Bagi masa supaya sedar sendiri. Fikirkan.

3 comments:

  1. Tempat aku dah lama depa buta kerja ni malahan mereka tak dilantik (tak dapat tauliah)oleh pejabat zakat kerana parti politik tidak termasok dalam asnab yang lapan. Tapi heran juga tak ada tindakan apa pun dari pejabat zakat negeri Kedah

    ReplyDelete
  2. agama baru atau cari makan alaf baru?

    ReplyDelete
  3. Smoga org2 mcm ni dpt pembalasan yg setimpal klau dia btul2 salahguna agama atas kepentingan sendiri

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...