Konco-konco ku

Sunday, August 26, 2012

AZIZAN TAK HADIR MAJLIS RUMAH TERBUKA SENDIRI SEBAB NAZAK??

Kesian JB tengok pemimpin pakatan ni terutama PAS yang kerja terlalu kuat untuk masuk duit poket sendiri dan kroni sampai masuk hospital. Hari tu Nik Aziz masuk hospital sebab dah terlalu tua nak buat kerja jadi disarankan masuk hospital untuk berehat. Kali ni Azizan Razak pulak dikhabarkan masuk hospital kerana sebab yang sama.

Sampaikan buat majlis rumah terbuka tapi orang rumah tak ada. Apa cerita ni? 


3 comments:

  1. X de tokoh dahhhh dlm pas, boleh belahhh. camana nak jadi pelindung kpd rakyat? diri sendiri dah x leh berdiri! Putra Jaya tu besar bro nak mesin rumput pun x laqattttt!

    ReplyDelete
  2. tak baik kita mempersenda atau mempermain orang yang sedng sakit.. ini rezeki Allat Taala beri... bersyukurlah kerana kita masih sihat, dan doakanlah semoga orang yang sakit cepat sembuh. kelak kita juga akan sakit... janganlah kita ikut sikap buruk blogger pro-pembangkang yang suka mempersenda dan memburukkan pemimpin negara. kita tunjuklah contoh yang baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku setuju. Cukuplah Sekadar melapor ..

      Delete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...