Konco-konco ku

Wednesday, August 1, 2012

PENCACAI PAKATAN KANTOI FITNAH LAGI!! INGAT PAKATAN, INGAT FITNAH!!

Kalau Allah nak tunjukkan hikmah bulan Ramadhan, beginilah caranya. Rasa JB gambar PM dan Isteri makan dengan hidangan lauk-pauk yang dikatakan banyak telah lama berlegar di alam maya. Namum, Allah tetap membela PM kita dengan menunjukkan siapakah pemfitnah tegar yang sering medapat dosa percuma.

Facebooker pembangkang Veruk Umno yang memang penuh dengan kata-kata keji dan caci sering menghiasi wall FB dengan fitnah yang sengaja direka untuk menjatuhkan seorang pemimpin Islam yang mentadbir kerajaan Islam Malaysia.

Di bawah ini adalah gambar sebenar....


3 comments:

  1. Lumrah manusia, tak boleh tengok orang lain senang.

    Sayang Malaysia!

    ReplyDelete
  2. Bulan mulia ni banyakkan ibadat, tapi sayang..... sebenarnya luaran jer nampak muslimah. Tapi dalaman, dia sendiri tunjuk tahap keimanannya kepada Allah SWT. Seingat aku... dosa memfitnah ni besar sungguh dan jika kemaafan tidak diperoleh dari yg kena fitnah, kat mana nanti kamu di akhirat sana.

    ReplyDelete
  3. Oh... Rupanya kamu yg berbohong. Kenapa kamu yg nampak begitu warak tergamak melakukan fitnah sebegini dahsyat. Tak takutkah kamu kepada balasan dari Allah SWT yg maha mengetahui lagi maha adil. Atau kamu sudah tidak percaya kepada hari pembalasan nanti yg mana apa saja yg kita lakukan didunia ini akan mendapat balasan diakhirat nanti sebagaimana yg dijanjikan.

    ReplyDelete

comment please.....