Konco-konco ku

Monday, March 26, 2012

PANAS!! STADIUM KUALA SELANGOR JADI MEDAN TEMPUR PAKATAN!!!

Pada Ahad yang lepas berlangsungnya Ceramah Rapat Rakyat bersama pimpinan tertinggi Pakatan Haram di Stadium Kuala Selangor. Dalam pukul 10 JawaBernam sampai ke sana. Memang ramai. Ada la dalam 10 buah bas di sepanjang jalan masuk ke stadium. Dan berduyun-duyun hantu-hantu raya dan pelesit-pelesit membanjiri perkarangan stadium.

Seorang demi seorang pemimpin memberi ceramah. Tapi JB tak ambil port sangat pasal ceramah tu. Nak tengok gelagat orang pakatan yang semangat nak menakluk putrajaya PRU13 akan datang. Tak kira tua muda semua berkumpul konon memberi sokongan.

Dalam lebih kurang pukul 11 lebih macam tu JB terdengar kecoh-kecoh kat luar stadium dan ramai pendengar yang tadi nya khusyu' mendengar pembohongan Lim Kit Siang Ikan terus menerpa ke arah pintu masuk stadium. Ada juga yang naik ke podium tempat duduk atas untuk menyaksikan entah apa yang berlaku. 

JB pun try nak pergi tengok tapi dah padat sangat sebab orang yang buat hal kat luar stadium dapat ditangkap dan dibawa ke dalam stadium untuk dibantai beramai-ramai. Tak dapat tengok dengan jelas kerana semua tengah naik syeikh nak pukul pengacau tu. JB tengok pun kesian dah sebab JB macam kenal muka tu. Teruk beb. Korang boleh tengok gambar yang sempat JB ambik dalam stadium. (kualiti gambar tak cantik sebab guna kamera handphone je...)

Macam harimau nampak rusa. Semua jenis nak membaham je ni. Ada sekumpulan India dalam 3 orang berlagak macam nak pukul padahal penakut. Cakap kuat-kuat kat depan lepas tu patah balik belakang, gelak-gelak dengan kawan-kawan dia. Poyo giler.. Rasa macam nak pukul dengan batu pun ada. 

Boleh nilai sendiri siapa yang samseng. Teruk! Nantikan cerita penuh dari blogger-blogger lain esok!

4 comments:

  1. Padan muka pencacai UMNO upahan nak buat kecoh, tapi bala memakan diri...

    ReplyDelete
  2. entah entah orang PR sendiri..entah entah berlakon saja..kalau betul jahat..memang dah mati kena pukul..

    ReplyDelete
  3. kalau ku ade kat sana, mesti aku kasi matikan pencacai UMNGOK nie..orang buat event korang pencacai nak pergi buat provokasi..padan muka...

    ReplyDelete
  4. semoga iman saudara di kuatkan lagi wahai pejuang2 kebenaran sekelian. perjuangan utk menegakkan kebenaran ini memang memerlukan pengorbanan. bukan senang nak sedarkan puak2 pas yg hanyut kene tipu dgn anwar peliwat.

    tapi kita yakin Allah swt bersama2 dgn yg benar. yg hak pasti berdiri yg batil pasti akan menyembah bumi.

    ReplyDelete

comment please.....