Konco-konco ku

Tuesday, March 6, 2012

PENCERAHAN SIRI 1: KAITAN AZIZ BASI, BAHALOL AMIN DAN ANWARINAS JUBOQ!

Selasa, 6 Mac 2012 - Kemelut yang melanda Parlimen Sabak Bernam dengan mana satu persatu calon yang disebut tidak kisah dari PR atau BN kebelakangan ini amat popular dan telah menjadi buah mulut seluruh Malaysia. Sedar atau tidak akan semua rentetan kisah-kisah yang berlaku kepada Bahalol Amin dan Datuk Rahman, rupanya ada satu lagi kisah yang tersembunyi yang mana cuba distrategiskan oleh jentera PR.

Bermula dengan kemunculan tiba-tiba 'pakar' perundangan iaitu bekas pensyarah universiti islam antarabangsa yang mula bergiat di dalam politik PKR. Dicanangnya satu Malaya dengan idea 'bijak' yang keluar dari otak lembu si Aziz Basi. Demi untuk melempiaskan nafsu kuasa dan harta maka tanpa berselindung, Anwar telah meletakkan Aziz Basi sebagai calon Ahli Parlimen Sabak Bernam.

Anak kelahiran Sungai Air Tawar, Aziz Basi, telah melancarkan jentera yang dipimpinnya di Sabak Bernam dengan mengedarkan flyers, kad calon dan mendekati para pengundi parlimen Sabak Bernam. Nampaknya Aziz Basi bersungguh-sungguh untuk menjadi pemimpin di Sabak Bernam.

Baru-baru ini Tanah Melayu telah dikejutkan dengan penangkapan seorang ustaz PKR, Bahalol Amin. Ketua Cabang PKR Sabak Bernam ini didakwa telah diperangkap oleh seseorang dan didapati bersalah kerana berdua-duaan dengan isteri orang dengan alasan memberi kaunseling pukul 3 pagi di Swiss Garden Hotel. Dikhabarkan dia dipukul dengan amat dahsyat sehingga bengkak belakang telinga akibat gigitan asmara.

Dan yang lebih memeranjatkan, dia mendakwa yang ini semua adalah konspirasi yang dicipta oleh UMNO. Dia dapat madu, orang lain dapat tahi. Bahalol Amin dikatakan akan menyaman semua blogger dan KOSMO! kerana telah memfitnah tetapi sampai sekarang tiada laporan yang dibuat. 

OK. Straight to the point. Rupanya disebalik insiden yang menimpa Bahalol Amin memang ada perancangan untuk menjatuhkan ustaz PKR ini. Nak tahu siapa? Sudah tentulah calon MP Sabak Bernam, Aziz Basi. Aziz Basi telah berpakat dengan kepimpinan tinggi PKR untuk menjatuhkan imej Bahalol Amin yang sedia maklum selalu dahagakan madu seorang wanita. Maka pada malam tersebut Aziz Basi mengarahkan pencacainya untuk memerangkap Bahalol Amin bersama wanita terbabit dan seterusnya menyebarkan berita dengan segera.

Semangat Anwarinas didalam PKR semakin kuat. Puak edorgan ini yang telah merancang setiap strategi untuk menghapuskan Islam di dalam PKR dengan membuat fitnah dan memburuk-burukkan Islam tidak kira di luar parti mahupun di dalam parti sendiri. Dengan sokongan DAP sebagai pembela, maka Aziz Basi telah terpilih untuk turut serta memasuki circle of zion di Tanah Melayu. Kita dapat lihat seorang demi seorang Melayu yang mana sedikit kuat Islamnya telah ditendang dari PKR dengan bantuan DAP. 

Kita tidak nafikan yang PKR itu juga ada yang masih Islam. Tetapi lihatlah berapa orang yang betul-betul mempertahankan Islam. Semua sudah terkeluar carta. Yang tinggal sekarang hanyalah puak-puak yang teguh menyokong bontot anwar juboq dan sanggup mati untuk merampas putrajaya. Apa yang masih tinggal di dalam PKR? Fikirkan.


Rasullah S.A.W. berpesan, "apabila datang satu golongan ulama' (PAS) yang amat buruk pekerti (hatinya), dari mereka fitnah itu datang dan kepada mereka fitnah itu dikembalikan."

1 comment:

  1. sudah lh bro ,tk pyah nk quote sabda rasulullah saw di kaki blog.Zaman baginda dlu,PAS pun blum wujud.Ko nk klentung sape?cuma nk ingt kn.Sifat org munafik i.klau brcakap dia berdusta ii.klau brjanji dia mungkir iii.klau di beri amanah dia khianat.Dn org Islam tidak cuma brpandu pda hadis se mata2.Al Quran jg mnjadi pedoman.Bca ayat 6 surah al-Hujarat dn fahami mksud ny.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...