Konco-konco ku

Sunday, March 25, 2012

PERHIMPUNAN PALING RASIS ABAD INI!!

Perhimpunan 325 iaitu perhimpunan paling rasis era ini. Perhimpunan yang menuntut supaya Bahasa Melayu tidak di ajar di sekolah Cina dan Bahasa Cina menjadi bahasa rasmi dalam setiap buku teks di sekolah Cina. Betapa biulnya otak-otak rasis ni yang tidak sedar hidup di bumi Malaysia.

JB rasa mereka-mereka ini salah negara. Dah terang-terang yang bahasa Melayu adalah bahasa rasmi Malaysia dan masih termaktub di dalam perlembagaan Malaysia. Tiada siapa yang boleh ubah kecuali jika Cina-cina ini dapat memerintah. Maka Malaysia sekaligus akan menjadi negara berpresiden. Raja Melayu sudah terhapus dan segala hak istimewa orang bumiputera di bumi sendiri akan hilang.

Salah BN ke tak bagi mereka mengamalkan bahasa ibunda mereka? Salah BN ke tak bagi mereka menganut agama mereka? Salah BN ke tak bina rumah ibadat, sekolah, kolej untuk kaum Cina ni?

Di Selangor, hampir semua papan tanda di tepi jalan sudah tertulis perkataan Cina bagi menggantikan tulisan Jawi. Di setiap papan iklan kedai sudah siap tertulis besar tulisan Cina yang mereka agong-agongkan. Tiada lagi sifat patriotisme dalam diri orang Cina ni. Sudah hilang jati diri dan sifat mempertahankan Malaysia. Balik la Tanah Besar kalau semua nak di ubah. Kami Melayu tak akan benarkan kamu berkuasa.

Nak bukti lagi besar? Boleh pergi tengok sendiri patung-patung Buddha yang besar di Kelantan, Negeri Serambi Mekah. Fikirkan.

4 comments:

  1. Lahanat2 nie tak reti Rukun Negara agaknya bro.Diorang ingat Malysia nie guna PANCASILA..

    ReplyDelete
  2. salah pemimpin kita jugak...kalu aku jadi pemimpin dah lama aku tukar nama malaysia kembali kepada nama TANAH MELAYU atau MALAYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawe setuju dgn demo...

      admin ape kene mengena dgn patung budha di kelate tu...patung budha tu bukan dibina oleh cina tp dibina oleh masyarakat siam la bodoh!!..

      patung2 yg ko sebut tu dekat je ngn kg aku...masyarakat siam dan melayu kelate-pattani antara manusia terawal menduduki bumi semenanjung ini..kaji sejarah la bodoh!!

      dh lama aku x sebut bodoh.!!

      dh lama memerintah tp bila bangsa lain maju duk salahkan bangsa lain..diri sendiri yg khianat dok sedar...cukup cukup lah salahkan mic mca dap..tilik diri tu dulu..

      Delete
  3. Yea lah anon di atas.Aku sokong n bagi mreka yg xsokong leh berambus dari MALAYA.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...