Konco-konco ku

Wednesday, March 28, 2012

TEMPE PANAS!! VIDEO SAMSENG PAKATAN MULA TERSEBAR. MADE IN KUALA SELANGOR!!


Ini sikit kronologi tempat kejadian...

Pakatan Haram Jadah ni memang menggunakan method SAMSENG dalam menguruskan konflik politik mereka !

Pada hari Ahad yang lepas, puak-puak Pakatan Haram ni menganjurkan Karnival Terima Kasih Rakyat dan pada malam hari nya berlangsung Rapat Rakyat. 

Antara yang hadir dan memberikan ceramah adalah Khalid, Hadi, Kit Siang, Wan Azizah dan Anwar.

Seperti biasa, intipati ceramah bukanlah untuk rakyat tetapi lebih kepada ceramah politik dan berunsur fitnah.

Dari maklumat yang aku dapat, peniaga yang berniaga di Karnival tersebut menggunakan sistem kupon. 

Bila laris jualan, maka banyak la kupon. Ada seorang peniaga bazar di karnival ni memberitahu bahawa dia tidak dapat menukarkan kupon berkenaan.

Aik... peniaga tapak bazar pun korang nak tipu. Tak cukup ke korang menipu rakyat selama ni. Tamak tul la korang ni.

Perkara agak panas berlaku bila Lim Kit Siang (Ikon 13 May) mula berucap. 

Maklumlah, ucapan dari manusia jahanam yang anti kepada Islam dan Melayu ni membuatkan anak muda dari Kuala Selangor berang dan menyatakan protes !

Hampir 30 orang anak muda dari Kuala Selangor yang berada di luar pagar menyatakan protes dengan menjerit bersama kain rentang dan manila kad.

Oleh kerana Program Rapat Rakyat berkenaan bukan lah bertujuan untuk rakyat tetapi sebenarnya hanyalah untuk penyokong Pakatan Haram Jadah, Agen Yahudi, Zionis dan Komunis.

Maka, suara rakyat tidak diendahkan. 

Hak kebabasan bersuara rakyat dari Belia Wawasan ini dinafikan.

Anak-anak muda Belia Wawasan ini dibaling botol, batu dan objek lain. 

Tengok je la video di atas tu.

Apabila pelbagai objek dibaling dari dalam stadium kearah mereka yang berada diluar pagar Stadium, beberapa anak muda ini lari kerana bimbangkan keselamatan mereka apabila yang mengetuai mereka dikenali sebagai Amirul, menyuruh sahabat belianya untuk berundur kerana melihat ketidakwarasan puak-puak BABI ini.

Mereka meninggalkan tempat berkenaan berperingkat. 

Tetapi Amirul tidak meninggalkan tempat berkenaan walaupun telah ditolak pergi oleh seorang sahabatnya dari puak-puak hilang akal berkenaan.

Anak muda berani dan bertanggungjawab terhadap sahabat yang lain ini telah dibelasah dari luar kawasan Stadium dan diheret masuk hingga kedalam Stadium.

Dia dibelasah teruk oleh puak-puak BABI pakatan haram jadah ini yang seolahnya seperti mabuk todi.

Aku berada di tempat kejadian dari sebelum kumpulan anak muda ini tiba, hinggalah di separuh ucapan Anwar dan kemudian aku turut ke IPD dan juga Hospital Tanjung Karang dan kembali semula ke IPD.

Tunggu video seterusnya...

Jadi, rakyat perlu memikirkan sebaik-baiknya, budaya samseng yang dibawa oleh puak-puak pakatan haram jadah ini !

INIKAH MASA DEPAN ANAK BANGSA (TAK KIRA LAH BANGSA APA PUN) YANG KITA MAHUKAN ?

Jika ini kemahuannya, jangan salahkan polis kalau kadar jenayah di Malaysia meningkat kerana minda masyarakat telah berjaya di "convert" pakatan haram jadah menjadi minda BINATANG !!!

4 comments:

  1. aku paling tak setuju macam ni. kite tak boleh ganggu majlis orang. biarkan dorang nak cakap ape. itu majlis die. macam tu jugak kalau ade orang ganggu majlis BN. kite tak suke. jangan datang. tak kire orang BN atau PR

    ReplyDelete
  2. Teramat setuju dengan komen Anon 12:18pm.nasib baik di sabah belum kena jangkit budaya penggangu ceramah politik semenanjung;ABS - Asal Bukan Semenanjung, undilah parti2 tempatan tokou, aramaitii, ini kali lah...

    ReplyDelete
  3. Ada Wak tu kata hal gadoh gadoh tu macam biasa biasa saja. Sapa berani,ya buat. Tapi, pastinya kalau berani buat, ya berani tanggung apa pun risikonya.

    ReplyDelete
  4. apabila dubuk yg hilang kuasa wilayah gile meroyan mgganggu ribuan gerombolan rusa........provok lari, dtg balik provok lari.........dasar dubuk hina kelaparan khazanah wilayah yg tlepas dr genggaman tgnnya.......

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...