Konco-konco ku

Thursday, March 29, 2012

KHALID SARANKAN KITA GUNA AIR LOPAK PASIR DAN TELAGA HADAPI KRISIS AIR 2014!

Krisis air 2014 seperti tidak diendahkan oleh MB pakatan setan, Khalid Gagap. Lupakanlah persengketan politik antara korang. Tolonglah setelkan dulu Loji Air Langat 2. Semakin lama JB rasa makin tak selamat duduk kat selangor ni dengan macam-macam masalah yang mula ditimbulkan sejak 2008.

Rawat sebelum parah. JB nak ingatkan kepada kerajaan Selangor pakatan yang JB pernah rasa mandi kat telaga ni. JB ok je sebab duduk kat kampung ni memang dah biasa berkubang mandi air parit atau sungai. Takut yang dok bandar tu tak tau nak mandi, masak, basuh macam mane. Tak kan nak korek telaga tengah-tengah jalan konkrit kot. 

Dan kalau betul nak buat telaga kat bandar, tak kan orang-orang bandar nak mandi berkemban kan macam kat kampung. Macam mane pulak yang duduk rumah kondo yang tinggi 20 tingkat tu? Nak buat telaga kat mana? Tadah air hujan?

Stop the political fighting. Buat lah kerja sepertimana yang diamanahkan oleh rakyat Selangor. Walaupun banyak janji yang tak tertunai, at least buatlah satu kebaikan sebelum berundur.

1 comment:

  1. do you know about the water treatment, grading of water?

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...