Konco-konco ku

Saturday, March 24, 2012

GENG 901 ADAM ADLI VERSI KEDUA TELAH MUNCUL!! BATU NISAN SEBAGAI MASKOT!!

Makin melampau pulak JB tengok budak-budak U sekarang ni. Tak cukup dengan demo auku, turun bendera najib, pecah klinik UPSI, SMM, piket sana-sini dan macam-macam perkara yang JB boleh kategorikan sebagai JALANG. Mahasiswa JALANG yang dipelopori oleh Adam Adli nampaknya telah menular ke seluruh universiti di Malaysia.

Gambar di atas merupakan salah seorang pelajar JALANG yang tak sedar diuntung. Semalam mereka dengan bangganya telah menghantar satu batu nisan kepada wakil Menteri KPT sebagai tanda protes tentang "kematian demokrasi". Apa tak cukup berkesan lagi ke Adam Adli membuat onar. Ada pulak seorang lagi yang ingin menjadi HERO.

Belajar dulu dik. Bagi perabis dulu semua subjek. Bukan tak galakkan berpolitik tetapi jangan jadikan politik  itu sebagai tiket untuk popular. Biarlah DAP dan Anwar sahaja yang kotor, janganlah kamu gadaikan masa depan kamu untuk dajal-dajal itu semua. 

Sedarlah yang perjalanan hidup kamu masih jauh. Fikirlah guna otak sikit. Jangan guna mulut. Kerna pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa. Fikirkan sebelum terlambat.

2 comments:

  1. SELAKU ANAK MELAYU BARU BERFIKIRAN TERBUKA..PEMBERIAN BATU NISAN MERUPAKAN SATU HADIAH UNTUK BN. PAKATAN AKAN MENUJU KE PUTRAJAYA. DAN SEMUA PEMBAHARUAN DALAM IPTA AKAN DILAKSANAKAN OLEH ANWAR IBRAHIM. PAS MENYOKONG SEPENUHNYA. HIDUP NIK AZIZ HIDUP ANWAR HIDUP LGE.

    ReplyDelete
  2. Berfikiran terbuka? Patutla ko sokong Pakatan Rakus. Semuanya nak terbuka, semuanya nak bebas, semuanya nak kebas, opss. Tp bila org lain dah buka rahsia sebenar, dorang kata konspirasi, walaupun bukti dah terang dan nyata. Bila org dah bebaskan, umpama anjing tersepit, digigit balik org yg bebaskan dia. Pastu ckp org byk kebas "duit rakyat", abistu yg ko pon dok kebas jugak apehal?? Pakatan Rakus = Full Of Hipocricy Shits!@#$^&

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...