Konco-konco ku

Tuesday, March 6, 2012

CELENG DAP RASIS!! MULAKAN API PERKAUMAN!!

JawaBernam tak nak tulis panjang-panjang sebab darah tengah naik kepala. BABI PUNYA BABI!! Nampaknya CELENG DAP ni dah main kasar. Siap sentuh pasal solat Jumaat orang Islam. Janganlah kerana nila setitik rosak susu sebelanga!!!!! JAWABERNAM SOKONG PDRM!!


Read More.......

5 comments:

  1. ... rancangan asal mereka ialah untuk ambil tanah melayu dalam tempuh 30 tahun kini sudah tertangguh 13 tahun, itu sebabnya perangai dan penyakit mendow cheleng mereka semakin parah dan mula terzahir ... jika ikut ahlulnujum mereka sepatutnya tanah melayu sudah jadi milik mereka pada tahun 1999 ..insya'Allah jika kita bersabar, bersedia untuk apa juga kemungkinan dan waspada serta berkat doa para abid dikalangan kita dan orang-orang tua terdahulu... rancangan mereka akan gagal... yang mustahak ialah kita perlu kenali dan asingkan para munafiqun dari dalam jemaah.... dan alhamdulillah... kini kita telah mula kenal wajah-wajah munafiqun tersebut.. insya'allah. tidak lama lagi... maka terkucil lah para munafiqun tersebut atas sebab perbuatan mereka sendiri dan cheleng-cheleng kuie bodho nyemplong modhar neng laut ....

    ReplyDelete
  2. Orang Selangor benci sangat dgn UMNO menangkan DAP ambillah ubat....bila nak ada Semangat Watan...Taat Watan tu wajib...

    ReplyDelete
  3. aku tertanya-tanya mana perginya komunis-komunis yang diampunkan kerajaan dulu.. takut diorang ni dah tukar strategi penjajahan je.. yang penting tanah melayu ni dapat ditawan..

    ReplyDelete
  4. Tak kan baca ajer abg-abg polis. Ini dah main kasar nih. Jahat sangat ke bangsa melayu sampai korang nak hina org melayu?

    Polis tu jalankan tugas tengah-tengah panas ko tak ambik kira...

    Bab agama jgn masuk campur...

    Mcm sial lah...berderau darah aku nih..setaannn.

    ReplyDelete
  5. Apa yang susah...bro,

    Pergi ke Kuala Kangsar , Perak...beli lah pedang, parang panjang dan start praktis kat batang pisang.

    Zaman Nabi dulu pon panchong memanchong...dah zaman tu nak ulang berulang..apa yang takot sangat..!
    Kalau boleh, pahat Kalimah Allah & Muhammad kat mata pedang tu..bila lagi kita nak rasa "perasaan Nabi masa pegang Pedang"...

    Syok wei..

    Kalau negeri huru hara nak buat macham mana, bukan MELAYU yang minta, tapi KAFIR yang minta...!

    Ini ukan kata2 hasutan ! Ini kata2 mempertahankan Melayu & Islam !

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...