Konco-konco ku

Saturday, March 10, 2012

TAKTIK LAMA PKR SUDAH BASI!! SUHAIMI HAMPIR PUTUS 'TELOR' DARI JASAD!!

Panas isu pasir ni kat Selangor sekarang.. Hampir keseluruhan blog-blog pro-BN bercerita benda yang sama. SUHAIMI WAJIB WUJUDKAN SURUHANJAYA DIRAJA ISU PASIR! Itu antara tajuk-tajuk artikel yang sering menarik perhatian JawaBernam dalam berblogwalking.

“Saya cabar Dato Seri Noh Omar jika benar beliau bukan seperti ayam jantan hanya berkokok, jaguh berkokok. Kalau beliau betul-betul mempunyai bukti betul ada salah laku yang dilakukan oleh Kerajaan Negeri berhubung dengan apa yang didakwanya di Yayasan Selangor, di Kumpulan Semesta. Dia sediakan gelanggang kita berdebat. Tak perlu panggil Menteri Besar, saya sahut cabaran. Saya sedia berdebat dengan Dato Seri Noh Omar untuk menjawab khususnya daripada segi isu pentadbiran kerajaan semasa di zaman Khir Toyo dan semasa zaman Tan Sri Khalid Ibrahim. Dia sediakan tempat saya hadir. Hantar di Tanjung Karang sekalipun saya akan pergi.”

Halamak! Siapa yang cabar siapa pulak ni? Dah terikut taktik Anwar la ni asyik nak berdebat je. Debat, ceramah. Kerja satu hapa pun tadak! Sekarang ni bukan masa nak berdebat bagai cik bang tapi sekarang zaman orang bekerja. Kalau betul tak bersalah kenapa takut nak wujudkan suruhanjaya di Raja kes pasir ni? Dulu punyalah sombong kalau ADUN BN ada silap sikit terus buat Suruhanjaya konon nak jadi kerajaan yang telus tapi bila kena kat batang hidung sendiri, SUHAIMI TELUR KEDALAM, KENCING BERSEPAH tak senang duduk. Berani kerana benar, takut kerana salah. Fikirkan.


JAWA BERNAM MENDESAK SUPAYA SUHAIMI SI ADUN PONDAN SIASAT ISU PASIR DI SELANGOR DENGAN WUJUDKAN SURUHANJAYA DIRAJA BAGI SKANDAL PASIR PR.

No comments:

Post a Comment

comment please.....