Konco-konco ku

Saturday, March 10, 2012

BAHALOL AMIN SEMAKIN BAHALOL DAN TERUS BAHALOL!!

Bahalol Amin terus terusan mendapat kecaman yang maha dahsyat dari rakyat Malaysia. Bermula dengan kes khalwat bersama isteri orang dan seterusnya dia mengaitkan kes itu dengan Tengku Mahkota Pahang. Kebodohan Bahalol Amin semakin ketara dengan puak-puak sendiri mengutuk setiap percakapan dan tindakan Bahalol Amin.

Baru-baru ini dia dah mula buat roadshow ke seluruh Malaysia dengan bermula dari Kedah untuk menafikan segala kejadian yang berlaku ke atas dirinya. Macam menangguk di air yang keruh. Semakin ditangguk air itu semakin keruh la. Semakin dia menafikan, semakin serius kes yang cuba dicanangnya.

Dimana laporan polis yang dibuat bagi mempertahankan kenyataannya yang didakwa dipukul oleh 20 orang lelaki? Adakah ianya hanya sekadar retorik semata?

JAIP (Jabatan Agama Islam Pahang) sepatutnya mendedahkan rakaman video dan gambar yang ditangkap semasa Bahalol Amin di tangkap. Setiap Jabatan Agama wajib berbuat demikian untuk dijadikan bukti. JawaBernam percaya ini bukanlah fitnah. Jika benar fitnah, Bahalol Amin patut saman JAIP dan Blogger segera untuk membersihkan nama tetapi sampai saat ini tiada satu saman pun yang dibuat oleh Bahalol Amin. Jadi, JawaBernam akan terus beranggapan yang Bahalol Amin ni bersalah!!!Fikirkan.

No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...