Konco-konco ku

Thursday, March 8, 2012

AZIZAN DAN HADI AKAN KELUAR PAS!!!

Selepas beberapa isu yang melanda kepimpinan PAS Kedah, maka Presiden PAS telah turun bagi menyelesaikan beberapa masalah yang dihadapi oleh PAS yang berpunca dari parasit-parasit dalam parti itu sendiri. 

PEMANDU pula diwujudkan untuk memantau pergerakan dan kepimpinan Azizan selaku Menteri Besar. Sudah nampak siapa yang mencatur PAS? DAP telah memainkan peranannya dengan mendesak Nik Aziz supaya campur tangan dan seterusnya mewakilkan Hadi Awang sebagi penyelesai masalah kepada PAS Kedah. Dan tidak mustahil sedikit masa lagi Azizan dan Hadi akan bergabung bersama UMNO. Doakan.


2 comments:

  1. Mereka yang sayangkan agama Islam sepatutnya dah lama meninggalkan parti PAS. Sebab parti PAS telah memperalatkan Islam untuk politik PAS. Banyak kemungkaran berlaku tetapi PAS hanya lebih mementingkan undi politik dari kesucian agama Islam.

    ReplyDelete
  2. Anon 11.39pm
    Den sokong tu....PAS dh melacurkan dirinya dn den percaya PRU 13 mereka akan mendpt apa yg mereka semaikan.Insyallah rakyat Malaysia masih punya akal utk menilai samada PAS adalah parti Islam atau parti HAMPAS....

    ReplyDelete

comment please.....