Konco-konco ku

Thursday, March 15, 2012

PAKATAN HANTAR 'WAKIL' BANTU MANGSA BANJIR DI AMPANG!!




Dunia..dunia..Kini semuanya sudah terbalik. Yang menjadi kerajaan tidak turun membantu. Yang menjadi pembangkang negeri pula datang hulur bantuan. Inilah ke'ikhlasan' kerajaan pakatan haram di Selangor yang dipimpin oleh DAP dan anjing-anjingnya.

Terima kasih YB Noh Omar kerana sudi membantu mangsa banjir. Nak harapkan kerajaan Selangor di bawah DAP? Harammm...

Setakat hantar badut sekor dengan bagi risalah fitnah ada laa... Nak jenguk orang kampung yang terjejas? Jauh bulan dari roket.. Kasut depa mahal-mahal, kalah kasut Noh Omar yang pakai boot pi bendang je.. Al-maklumlah, Noh Omar dengan JawaBernam asal dari kampung yang penuh dengan lumpur sawah padi...

Tahniah Noh Omar!!!

3 comments:

  1. Ptuihhh..jgn harap pihak pakatan jubur a.k.a pak turut biaDAP nk tolong rakyat..rompak rakyat lagi ada..

    Undi PR, anda musnah..Undi BN anda Selamat...

    -pengundi Shah Alam

    ReplyDelete
  2. hahaha... aku suka tajuk ini... pada PRU nanti, pihak Pakatan Rakyat akan juga hantar wakil untuk memenangi Selangor... :)

    ReplyDelete
  3. kah kah kah, ini orang yang tulis pakai sedap tangan, aku turun sendiri dengan mata kepala tengok banjir dekat sini. orang yang pertama salur bantuan, sedia kemudahan penginapan sementara, makanan, cari baju terpakai yang dipohon pada penduduk flat sekitar tu adun pakatan y.b khasim, nak haram umno, baju pun tak basah kena hujan. siap kena lempar lumpur lagi dengan mangsa banjir sebab berlakon ambil gambar konon konon tolong buang lumpur. kah kah kah. malu der kalau aku jadi dato' ismail kijo. orang yang tak tahu boleh anda perbodohkoan, aku dan penduduk mangsa banjir yang tengok dengan mata kepala sendiri tahu perkara sebenar. walaubagaimana pun, bantuan sebanyak 1300 dari pakatan rakyat, dan 500 serta keperluan lain dari barisan nasional tetap kami hargai. terima kasih :)

    ReplyDelete

comment please.....