Konco-konco ku

Wednesday, July 25, 2012

TANGAN YANG MEMBERI LEBIH MULIA DARI TANGAN YANG BAU HANCING!!

Sebelum JB melelapkan mata untuk beradu, ada sedikit perkara yang amat merunsingkan JB sejak dua menjak ini selepas meneliti dan melihat sebuah blog yang dikatakan Pro-BN tetapi setelah diteliti dan dikaji maka individu ini adalah sebaliknya.

Tidak suka menuduh dan mengesyaki tetapi itulah hakikat yang perlu ditelan. Umpama ditelan mati anak, diluah mati bapak. Blogger yang menggelarkan dirinya hebat dipentasnya kini telah berani dengan senang hati mengkeji dan menghina Perdana Menteri yang KAMI sayangi dengan sebegitu rupa. Apa lagi yang tidak diperolehi oleh blogger ini?

Siapakah gerangan individu yang berani menghina Perdana Menteri sebegini rupa? Anak yatim mana yang PM tak beri pertolongan tolong beritahu. Takut ada yang tercicir dan PM terlepas pandang sehingga mendatangkan kemarahan kepada blogger konon Pro-BN ini?

Tidak mahu mengulas panjang lebar kerana rakan blogger lain sudah naik muak dengan permainan yang cuba dikaitkan dengan PM dan isterinya ini. Siapa yang bersalah?

Sahabat blogger Pena Dari Tanah Melayu ada cerita disebaliknya di SINI.

Kita muhasabah diri dan renungkan bersama. Dimana silapnya kita?

5 comments:

  1. Semakin bertebaran fitnah di negaraku yang tercinta demi memungkinkan perancangan Kafir yang sanggup menggadaikan agama sendiri.

    ReplyDelete
  2. Lu tak tau cerita pi makan angin lah dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. LU tak payah kona la,.. lu mau hentam orang lain x payah lu nak datangkan fitnah kepada orang lain la dol.

      Delete
    2. Bagi anak bini makan duit haram puihh la si APA ni. Kaki fitnah bagi makan duit fitnah orang jadi darah daging, bangsa jadah la ko ni orang tua puihh.

      Delete
  3. Yang munafiq lebih bahaya dari yang kafir

    ReplyDelete

comment please.....