Konco-konco ku

Monday, July 23, 2012

GEMPAR!! PKR DAKWA BN ABAI KESELAMATAN KERANA KOMUTER TIADA CERMIN SISI!!


Hahahaha.. Ni nak kira bodoh berapa lapis ye? JB pun kurang pasti tentang perkara ni tapi kalau ikut pengalaman walau kat luar negara sekalipun rasanya memang semua keretapi dan komuter tak ada cermin sisi. Agak-agak la kalau nak buat isu bangang sekalipun, tengok la keliling yop. Jangan la buat lawak bodoh macam ni. Sakit perut JB tahan gelak dari tadi.

Terima kasih blogger MyMassa atas lawak pakatan petang ni.

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. Kuman seberang laut yang tak da nampak pulak Gajah nama Si Talam besar gila tak perasan pula ya.

    ReplyDelete
  2. Maybe dia ingat komuter tu bole potong lane kot ahahahhaha

    ReplyDelete
  3. Betoi la anon 6.58..depa puak pembangang takot kot ada komuter len yg nak overtake.....keh keh keh...

    ReplyDelete
  4. Gua naik train tiap2 hari...sekarang dah ada train baru bersih dan selesa.........agaknya wartawan keldai tu baru naik train kot......kesian..takde isu

    ReplyDelete
  5. side mirror MY FOOT!!!
    di oversea spt itali, TrenItalia, Swiss, dan Germany Deustch Bahn., all are having station personnell to aid the entry and safety of passengers. These PKR donkeys talk bullshit. ive been to europe.
    so please dont bshit people.

    ps.
    high speed train does not need extra appendages. e.g side mirrors. Bad for aerodynamics. extra drag.
    stupid donkeys.

    ReplyDelete
  6. mesti la kena ada cermin sisi...kalau train ni overtake macam mana???kan bahaya tu...kih..kih...bodo piang punya wartawan....

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...