Konco-konco ku

Sunday, July 8, 2012

ABBY ABADI IDAMAN KAUM ADAM PENDOKONG PAS!!

Abby Abadi, penceramah PAS yang tidak asing lagi dalam gelanggang pentas ceramah puak pakatan kini telah menjadi rebutan para pendokong PAS yang datang ke ceramah semata-mata hanya mahu melihat dengan mata sendiri kecantikan Abby di atas pentas.

Dikatakan lelaki dalam gambar itu adalah Sobrie Shafie, penyokong PAS tegar sejak beberapa tahun lalu. Tak tau apa yang dia pandang tapi dari sinar matanya boleh diklasifikasikan sebagai pandang berahi.

Take Beer! Take Beer! Take Beer!

7 comments:

  1. aku pun tak tahu si abby ni....dia berceramah pasal apa sebenarnya ni.....apa tujuan dia ni diusung kehulu kehilir bagaikan pak pandir....ketimur kebarat aksi dia tak bertempat....silap2 berfitnah ja kerjanya...mcm si bangsat hairi ithman tu....ni semua stok2 yg dah tak laku....cuba nak ditonjolkan balik....tergelak Norman Hakim tengok bekas bini dia ni tak tentu arah meraban je nak cari KETENANGAN katakan.....

    ReplyDelete
  2. sekarang bolgger boleh buat analisa dan anggapan jodoh abby ngan sapa nnti....jgn dng totey basah adun selinsing udah leee

    ReplyDelete
  3. Negara kita negara demokrasi bro. Kita bebas memilih dan menganut fahaman @ aliran yang kita kehendaki.

    Janganlah sampai menidakkan hak orang lain sebagai rakyat Malaysia untuk memilih fahaman masing-masing terutama jika ada yang x setuju @ tidak berpihak pada aliran kita.
    Perbezaan itukan satu Rahmat.

    ReplyDelete
  4. tuan2 & puan2 sekelian...walaupun berat nk menerima pandangan org lain tp jgn lah sampai menghina org tersebut...

    ReplyDelete
  5. Salam Bro,udahlah tu!Biarkanlah dia dengan fahamannya.Mungkin dah tiba masanya dia berpolitik sebab dunia artis sudah tidak memberi pulangan yang baik.Mana tahu dia akan dicalonkan dalam PRU 13 ni ? Bersangka baiklah kita.Horrayyyyyyy

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
    Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

    ReplyDelete
  7. to anon 9.14;

    ko pegi tulis dekat laman malaysiakini boleh.komen takkan keluar punya, takpun di blog pembangkang.cuba la tgk

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...