Konco-konco ku

Saturday, July 14, 2012

PERALIHAN KEPIMPINAN POLITIK MELAYU?? HIJAU KAHAK KE NERAKA JAHANAM!!!

Peralihan Kepimpinan Politik Melayu kepada BANGSA ULTRA KIASU DAP!! Sedap betul motto himpunan untuk kali ini. Kalau pakatan menang dan memerintah negara memang akan beralih lah kepimpinan Melayu kepada bukan Melayu. Mungkin tanpa sedar motto ini dipilih dan diluluskan oleh TUAN DAP mereka.

Dan tanpa sedar juga penyokong PAS yang dulu nya mendahulukan Islam kini hanya tinggal kenangan. Kini, DAP didahulukan, Putrajaya diutamakan. Bukan bercakap yang PAS tidak baik. Sungguh JB akui PAS dulu memang terbaik. Tetapi sejak bergabung bersama kafir harbi dibawah satu pakatan, maka segala-gala kebaikan dan keIslaman PAS telah dihanyutkan dengan matlamat menawan Putrajaya.

Sekarang apa yang masih tinggal dalam PAS? Hanya perjuangan menuju Putrajaya. Retorik sungguh peranan mereka jika dilihat dari skop yang lebih luas sekarang. Mereka mendewakan DAP dan Anwar yang tentu-tentu telah disabitkan hukuman dunia. Bertuankan seorang peliwat dan penzina. Bertuankan penderhaka Raja Melayu dan pendusta agama Islam. Bertuankan laungan takbir untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan orang Islam. Bertuankan pemimpin yang mahu menghapuskan institusi Raja Melayu, bangsa Melayu dan agama Islam.

Mana prinsip PAS yang dahulu yang konon mahu mendaulahkan agama Islam di Malaysia. Kini, semuanya semakin pudar dan terus hilang. Fikirkan.

No comments:

Post a Comment

comment please.....