Konco-konco ku

Saturday, July 28, 2012

XAVIER TERNYATA BODOH ALANG!! PATUT SELANGOR MUNDUR!!

Mana lah tak lingkup Selangor dikerjakan oleh geng pakatan yang haprak ni. Vision tak ada langsung. Tak kan lah nak berak time tu jugak baru nak gali lubang?? Bodoh tu tolong simpan sikit la buat berkempen tak lama lagi.

Macam ni punya YB pun ada ke? dah la selalu tidur kat Dewan DUN, tak reti nak buat kerja, otak tepu pulak tu. Minta pengundi tempat dia fikir balik la. 

1 comment:

  1. hehe...kebodohan puak ni harus jadi bekalan hari tua...

    pejuang hamas...

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...