Konco-konco ku

Tuesday, July 24, 2012

APABILA ARTIS MULA MEMPERMAINKAN HUKUM ALLAH!!



10 comments:

  1. Bro mendekati islam bukan mendekati PAS... nak mendekati islam... acrilah tok guru belajar.... dalam PAS... yang isu seks nye belum selesai.... banyak sangat lah kalu nak cerita... pendek kata,,, PAS ni lagi teruk dari UMNO bro...

    ReplyDelete
  2. Camna la agaknye kalo ikut teori ni, umat Islam kat negara lain yg xde cawangan PAS kat negara dorang. Nabi xkan mengaku umat gak ker?

    ReplyDelete
  3. Mengapakah ditakuti Nabi Muhammad SAW tidak mengaku kita pengikutnya....jika cara kita melaksanakan arahan dan perintah Allah (firman) adalah mengikut panduan yang diberi (hadith). Puan Abby..... dalam kitab yang mana satu petikan yang dibuat berkaitan hujah anda ini???

    ReplyDelete
  4. Ni yg dikatakan org bijak memperbodohkan diri sndiri.

    ReplyDelete
  5. pada abby...hati hati semasa beri ceramah...Para TOK lebai sedang memerhati dgn penuh geram dan berahi tu.....takut kena kat dlm keretapi nanti...maklumlah abby kan janda...apasalahnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. knapa lak nasihat abby mcm tu.. mcm awak pulak yg berahi sampai blh imagine macam2.. entah2 awak yg nak tapi malu

      Delete
  6. mana la dia belajar semua ni? arwah datuk aku imam kat masjid, tapi tak pernah sokong pas. adakah arwah bukan umatNya?

    ReplyDelete
  7. Susah nak tegur abby ni.. Dia keras n xbope trima nasihat. Bg dia.. Dia aja yg betul. Tu belum lg pengikut2 tegar dia yg sanggup pertahankan dia separuh mati wlu dlm tweeter or fb.. Wallahualam

    ReplyDelete
  8. Sokong Islam Anda Selamat...
    Sokong PAS Anda Sesat...
    Renung-renugkan Abby PasGirl...
    Slamat Beramal...

    ReplyDelete
  9. bulan puasa begini..kalu aku boleh tibai jubor abby ababi..aku sanggup batal puasa dan bayar fidyah..janji boleh rasa jubor dia..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...