Konco-konco ku

Tuesday, July 24, 2012

LAWAK SEBELUM BUKA PUASA PIHAK PAKATAN!!


Pakatan buat lawak lagi. Kali ini manifesto terbaru pakatan adalah akan menurunkan harga kereta di Malaysia jika pakatan menang dalam PRU akan datang ini. Tak habis lagi pak pandir dalam pakatan ni tiap hari ada je idea nak buat semua orang gelak terbahak-bahak.

Habis kalau betul harga kereta nak turun, tapi kes air tak pernah selesai buat apa. Ingat rakyat Malaysia ni boleh hidup ke dengan minum kereta kalau nak dibandingkan dengan kes air yang tak pernah selesai. Fikirkan betul2 wahai puak pakatan. Jangan buat lawak bodoh macam ni, tak tahan nak gelak dah ni.hahaha

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Bila harga kereta turun, semua kereta yang dibeli terdahulu jatuh nilai dan loan akan jadi tak boleh byar. Bank bank akan mengalami kerugian besar kerana loan kereta lebih tinggi dari nilai sebenar kereta tersebut. Kesemua sistem perbankan kan jadi kelam kabut dan boleh merebak kepada seluruh ekonomi. Pernah terjadi ketika harga kereta nazaria diturun dari 160k kpd 98k.

    ReplyDelete
  2. steady bro, pada aku satu counter yang sangat baik. sememangnya tersangat gelak komen bro kepada janji bodoh tu. betul gak tu, tak kan pulak nak minum kereta ...... kah! kah! kah! turun sikit nasik dalam perut ketawa. tq bro

    ReplyDelete
  3. kan bagus harge keta turun,rakyak jg yang untong.ape yang lawaknye?semua yg pembangkang cadang xde pun yg setuju,pembangkang pun rakyat malaysia jg,bkn org bangladesh.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...