Konco-konco ku

Monday, July 9, 2012

PENCEN LEPAS PRU13: ANWAR JUBURI HANYA TEST MARKET DALAM POLITIK!!

Anwar pun nak test market juga ke dalam politik? Kalau berani umum terus lah letak jawatan dalam semua jawatan yang dipegang bukan susah pun. Cuba jadi JANTAN macam Tun Dr Mahathir. Tak payah nak wayang lebih sangat sebab orang dah mula meluat dengan parti songsang ni.

Minggu yang lepas Anwar Juburi telah memaklumkan kepada umum akan mengundurkan diri jika gagal membawa PR menduduki Putrajaya pada PRU-13 akan datang. Kenyataan malaun itu terus diulangi pada satu ceramah di Rawang dan Selayang dengan alasan cubaan terakhir dalam politik.

Semalam, dalam Konvensyen PKR PRU-13, Rafizi Lembu anak ikan Anwar berkata yang bapak ayamnya itu hanya untuk test market dalam politik. Beliau nak lihat berapa ramai penyokong dan ahli PKR yang setia bersama parti walau Anwar berundur. 

JB nasihatkan, semua ahli PKR dan penyokongnya keluarlah sebelum harapan kalian musnah serentak. Sah Anwar mendapat tentangan dan asakan yang hebat dari DAP yang hanya mahukan PKR sebagai kuda tunggangan dalam merampas Malaysia.

1 comment:

  1. Tak payah test da tak laku da jemu dgn lakunan kau al taiki

    ReplyDelete

comment please.....