Konco-konco ku

Thursday, July 19, 2012

WOOO!! LAGI ARTIS MASUK PAS?? NING BAIZURA PULA IKUT ABBY ABADI!!!

Musim artis masuk parti politik terutama PAS telah mula bersarang. Asal yang bertudung litup, pakai baju kurung dah ada pemimpin PAS declare masuk PAS. Padahal yang bertudung tu tiada niat pun nak join mana-mana parti politik terutama parti konon Islam itu.

Mangsa terbaru yang telah menjadi fitnah PAS ialah Ning Baizura yang mana Salahuddin mendakwa Diva Malaysia ini bakal masuk PAS dan akan declare sebagai ahli PAS sebelum PRU akan datang. Golongan artis ini adalah strategi terbaru mereka untuk menarik undi dari golongan muda kepada parti pakatan.

Tapi sayang seribu kali sayang. Ning Baizura dalam twitter personalnya memberitahu kepada umum yang PAS telah memfitnahnya kerana beliau sendiri tidak pernah kata akan masuk parti pembangkang. Kesian PAS dah semakin terdesak dalam mendapatkan sokongan rakyat Malaysia.



4 comments:

  1. parti anak setan, apa dia tau pasal dosa pahala, fitnah tue semua...dah neek najeeis nya bodo, samapai pencaainye lah bodo nakmampos...soh diorg dok dalam utan ar

    ReplyDelete
  2. sokong ning, biar org pas ustaz pas bukak mata, pakai tudung bukan org PAS, perempuan sikh pun pakai tudung, nyonya cina tanam sayur pun pakai tudung sebelum pakai topi besar,...kalo itu std orang PAS patut lah taraf longkang saja...

    ReplyDelete
  3. PAS tak kenal Isle, ase pake tudong kata Isle,,, weh bukok mata, baca banyak akhbar, tengok documentary hok baik baik dale TV kok nok kenaa budaya... mok cik bai pun pake tudong gok... cangna tu,,PAS mu bukuh lah ilmu tak sampe mana... wehhh..

    ReplyDelete
  4. cerdik pandai PAS tu ajarlah kawan kawan kamu dalm majlis tertinggi PAS tu supaya cerdik sikit, bodo sangat nampak mereka tu,. paham lah sekolah dema tak sampai mana tapi bercakap macam ada PHD,..Malu buat dek dema yang sekolah tak cukup tu, bukan cikgu mati tak sempat ajo, tapi dema malas nak sekolah sampai dapat degree,. he entahlah, gelap masa depan buat dek dema.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...