Konco-konco ku

Saturday, July 21, 2012

PAS MALU BESAR!! ARTIS KELUAR PAS KERANA PARTI KUAT FITNAH!!

Pedih! Itulah yang dilalui oleh parti konon Islam, PAS apabila seorang lagi artis bertudung menafikan dirinya telah masuk parti konon Islam itu. Jika sebelum ini Ning Baizura melalui akaun twitternya menafikan dan memberi amaran kepada golongan pemfitnah dalam PAS supaya menghentikan fitnahnya yang mengatakan masuk parti konon Islam itu. Berita Ning Baizura boleh baca di SINI.

Kelakar pun ada bila melihat pihak PAS semakin terdesak mahu mendapatkan sokongan anak muda sebelum pilihanraya akan datang ini. Jadi, untuk memasang strategi mendapatkan perhatian anak muda maka dijajanya artis yang dahulunya popular dan dikomersialkan di dalam Harakah dan blog mereka supaya anak muda teruja dan terikut rentak mereka.

Tetapi berapa ramai sangat artis yang berjaya diperbodohkan dan dipergunakan oleh PAS? 

Sharifah Aini dalam kenyataannya kepada Agenda Daily menafikan perkara berkenaan dan beliau dengan tegas menyokong kerajaan bukannya PAS atau PKR!!

PAS nak kelentong apa lagi pun dah tak tau dah sebab tuan punya badan sendiri menafikan. Bahkan memberi amaran kepada parti itu supaya berhenti menyebarkan fitnah yang boleh menjatuhkan orang lain.

3 comments:

  1. kita tahu pas putar belit, dulu kata kerjasama dengan kafir jadi kafir tapi sekarang kerjasama dengan setan DAP tak pa,...PAS tak layak meminpin negara,....nak jadi pembangkang dua tiga kerat tu ok, lah untuk melalak macam anjing gila,,, untuk islam kita ada UMNO,, sokong UMNO...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong je lah yg dok ada sekarang nih..bertambah elok dan makmur negara kita ini sekarang...Alhamdulillah Syukur.

      Delete
  2. sekarang org bersuara.. sebenarnya smakin ramai yg sokong..cuma xnak kecoh2 mcm mereka yg sekerat ni.. melalak jer lebih..

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...