Konco-konco ku

Monday, July 23, 2012

TERKINI!! DEMO AMK DI MENARA SYABAS!!


Inilah yang kera-kera AMK tahu , demo demo dan demo lagi . Amat bodoh sekali tindakan yang dibuat ini,berdemo untuk satu perkara yang mereka sendiri tidak faham ! Pemimpin kata A , maka A lah bagi mereka . Pemimpin suruh terjun lombong , maka terjun lombong juga agaknya ? Mereka dok bising nak ambik alih SYABAS, kononnya pengurusan tak cekap tapi mereka tahu kah soal nak ambil alih ni bukan sesedap rasa je. 

Berapa kali aku dah kata proses pengstrukturan industri air di Selangor dah dimulakan sejak zaman BN lagi. Kena ikut peraturan dan undang2..bukan pakai main redah ja . Lagipun pegangan saham kerajaan Selangor dalam SYABAS ada 30% . Apa yang wakil 30% ni buat dalam lembaga pengarah ? Tak habis2 dengan retorik nak ambik alih SYABAS, masalah air nya tak selesai jugak ! Bayangkan apa pula alasan mereka sekira SYABAS berjaya diambil alih tetapi krisis air tetap tak selesai ? Rasanya dah ada 'kambing hitam' yang akan dipersalahkan, memang tak boleh pakai ! - Bidaman

1 comment:

  1. tang berdemo memang ramai boleh percaya kecekapan unit pendemo dalam hal seperti ini.

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...