Konco-konco ku

Saturday, July 28, 2012

DI MANA NG SUE LIM?? CELENG SEKINCHAN MENYOROK BELAKANG TELUR KHALID!!

Penyelewengan Pangsapuri Damai, Sekinchan telah hampir sampai ke kemuncaknya apabila sedikit demi sedikit rahsia besar kroni ADUN Sekinchan mula terbongkar. Penduduk Sekinchan terutama golongan belia berbangsa Cina begitu marah dengan Celeng Sekinchan ini kerana tidak mengutamakan hak mereka terlebih dahulu sebelum menyerahkan rumah pangsapuri terbabit kepada syarikat kroninya.


Pengerusi SERANG, Budiman Zohdi, akan membongkar sedikit demi sedikit penyelewengan yang dibuat oleh ADUN Sekinchan terbabit yang mengaitkan dirinya dengan PBT Majlis Daerah Sabak Bernam yang turut terlibat dalam kelulusan penyerahan tender pangsapuri kepada sebuah syarikat yang baru diwujudkan untuk pengambil alihan pangsapuri ini secara total.

Budiman menegaskan YB Sekinchan perlu menjawab segala persoalan yang dikemukakan oleh penduduk tempatan berhubung kes ini. Laporan polis juga telah dibuat oleh NGO SERANG minggu lepas untuk mendesak Celeng Sekinchan ini menjelaskan apa kaitan beliau dengan NKK Enterprise yang membeli kesemua unit rumah pangsapuri terbabit.


No comments:

Post a Comment

comment please.....